اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران سال ۱۳۸۵

حمله تروريست‌ها و مزدوران رژيم آخوندي به يك ساختمان پشتيبانان شوراي ملي مقاومت در سنت‌اوئن لومون در شمال پاريس

حمله تروريست‌ها و مزدوران رژيم آخوندي

به يك ساختمان پشتيبانان شوراي ملي مقاومت در سنت‌اوئن لومون در شمال پاريس

حوالي ساعت ۳ صبح امروز ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن ۲۰۲۳) يك ساختمان متعلق به پشتيبانان شوراي ملي مقاومت ايران در شهر سنت‌اوئن‌لومون در شمال پاريس با مواد آتش زا مورد حمله تروريست‌ها و مزدوران نيروي قدس و وزارت اطلاعات آخوندها قرار گرفت. دو تروريست به سمت ورودي ساختمان مواد آتش‌زا پرتاب كردند اما به محض اين كه مورد تعقيب ساكنان قرار گرفتند، به سرعت با يك خودرو كه از قبل در خيابان آماده بود، از منطقه گريختند. مزدوران به زبان فارسي صحبت مي‌كردند.

آتش در ورودي ساختمان سريعاً خاموش شد و به كسي آسيبي نرسيد. متعاقباً آتش‌نشاني و پليس به محل آمده و به تحقيقات پرداختند.

شايان يادآوري است كه از اين پيشتر در ۱۰ خرداد (۳۱ مي ۲۰۲۳) نيز همين محل در ساعت ۶ صبح از خيابان با ۶ گلوله هدف قرار گرفته بود كه به كسي اصابت نكرد. پليس بدون اعلام موضوع، در حال تحقيق در اين باره بود. تحقيقات در محل تكميل و تمام جزئيات ثبت و نمونه‌برداري و فيلمبرداري شده و در اثر انگشت و اقدامات تروريستي پياپي فاشيسم ديني حاكم بر ايران در خاك فرانسه جاي هيچگونه ترديد باقي نمي‌گذارد.

همچنان‌كه مقاومت ايران پيشاپيش اعلام كرده بود، آزادي اسدالله اسدي ديپلمات تروريستي كه بمب‌گذاري در گردهمايي مقاومت ايران در ويلپنت پاريس در ژوئن ۲۰۱۸ را ترتيب داده بود، رژيم آخوندي را در جنايت‌هاي تروريستي جري‌تر كرده است.

مقاومت ايران از دولت، پليس و قضاييه فرانسه خواهان دستگيري عاملان و آمران اين اقدامات جنايتكارانة تروريستي و معرفي و محاكمه آنان و انتشار همة اسناد و افشاي همة جزئيات براي اطلاع افكار عمومي است.

شوراي ملي مقاومت ايران

كميسيون امنيت و ضد تروريسم

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا