کمیسیون امنیت و ضد تروریسم

آخوند گروگانگیر در استرالیا دو دهه پیش اعلام كرده بود مشاور وزیر اطلاعات ملایان بوده و اطلاعات كامپیوتری را از ایران خارج كرده است

 وزارت خارجه فاشیسم مذهبی در ایران درباره آخوند گروگانگیر در استرالیا ادعا كرد: «سوابق و شرایط روحی و روانی این فرد كه نزدیك به دو دهه قبل به استرالیا پناهنده شده  به‌طور مكرر با مقامات استرالیا مطرح شده است و وضعیت وی برای مسئولان آن كشور كاملاً روشن است…» (سخنگوی وزارت خارجه-تلویزیون رژیم- 25 آذر 93) .

 از سوی دیگر خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم- 25 آذر 93) اعلام كرد : «هارون مونس فردی است كه در سال ۱۳۷۴ به‌دلیل كلاهبرداری از ایران گریخت و دولت استرالیا او را به‌عنوان پناهنده سیاسی پذیرفت… و به‌رغم پیگیری پلیس ایران از طریق اینترپل، او را تحویل تهران نداد».

خبرگزاری سپاه پاسداران نیز با سمت دادن عمدی گروگانگیری جنایتكارانه علیه پناهندگان ایرانی در كشورهای مختلف جهان، آخوند گروگانگیر را «كلاهبرداری» معرفی كرد «كه به بهانه  پناهندگی سیاسی تحویل ایران نشد» .

خبرگزاری سپاه پاسداران افزود : پدیده هارون مونس كه «در سیستم قضایی ایران پرونده كیفری دارد و تحت تعقیب است» یك استثنا نیست و «سالهاست برای كشورهای غربی این پدیده ‌امری عادیست كه هر فردی با هویت ایرانی، سابقه محكومیت كیفری خود را فاكتور كرده و با نثار كردن چند فحش و ناسزا به دولت ایران، به مقام پناهندگی این دولتها نائل آید…»

در همین رابطه شبكه خبر رژیم خاطر نشان كرد «این روزها باید منتظر بود تروریسم دامن خود آنها را بگیرد» (25 آذر 93) .

اما بر خلاف دعاوی رژیم آخوندی، آخوند گروگانگیر كه هفته گذشته از طریق وب سایت با داعش بیعت كرد و نام واقعی او محمد حسن منطقی بروجردی است، پس از آن كه از ایران به استرالیا گریخت، اعلام كرده بود مشاور وزیر اطلاعات رژیم بوده و از اسرار زیادی آگاه است و اطلاعات كامپیوتری  را از  ایران خارج كرده است. مأمور پیشین اطلاعات آخوندها در استرالیا، به خاطر همدستی در قتل همسر سابقش و همچنین جرائم متعدد اخلاقی، تحت پیگرد قرار داشت اما به قید وثیقه آزاد شده بود.

 امروز (سه شنبه25آذر) سایت فایننشال ریویو در استرالیا یادآوری كرد كه منطقی بروجردی «در مصاحبه با ای.بی.سی A.B.C در سال 2001 گفته بود او یك جاسوس ایرانی بوده و توسط دولت خودش به‌كار گرفته شده بود… وقتی از او سؤال شد كه چرا در سال 1996 از ایران فرار كرده است ، گفته بود او قبلاً برای وزارت اطلاعات ایران كار می‌كرده و خانواده‌اش را برای چهار سال است ندیده چرا كه (حكومت) ایران به آنها اجازه خروج نمی‌دهد. او در آن زمان گفته بود: رژیم ایران می‌خواهد مرا ساكت كند چرا كه من اطلاعات سری در مورد دولت ایران و در مورد عملیاتهای تروریستی آنها در اختیار دارم… »

بروجردی در 7 آبان 1379 (28 اكتبر 2000) در یك نامه سرگشاده به دبیركل ملل متحد نوشته بود كه چهار سال است از ایران خارج شده اما حكومت اسلامی نمی گذارد همسر و فرزندان او به ویژه دو دختر 5 ساله و 12 ساله اش از ایران خارج شوند و آنها را به گروگان گرفته است.

در 17 بهمن 1379 (5 فوریه 2001) بروجردی در یك پیام تلفنی به بخش فارسی رادیو اسرائیل گفت: «زمان افشای اطلاعات فرارسیده است» . متعاقباً در 19 فروردین 1380 (8 آوریل 2001) در همین رادیو فاش كرد كه با فیروزآبادی رئیس ستاد نیروهای مسلح تحت امر خامنه ای درباره انفجار خوبر در عربستان گفتگو داشته است. انفجاری كه به وسیله نیروی تروریستی قدس تحت فرماندهی پاسدار احمد وحیدی در 5 تیر 1375 (25 ژوئن 1996) انجام شد. پاسدار وحیدی همان وزیر دفاع دولت دوم احمدی نژاد است.

شایان یادآوری است كه نیروی تروریستی قدس به سیاق ثابت و همیشگی رژیم آخوندی امروز در یك دروغ مضحك، عجولانه ادعا كرد كه آخوند گروگانگیر «از اخراجیهای یكی از دانشگاههای كشور بوده و پس از مدتی نیز جذب گروهك تروریستی منافقین نیز شده بود»! 

 

شورای ملی مقاومت ایران

كمیسیون امنیت و ضد تروریسم

25 آذر93 (16 دسامبر2014)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا