سال ۱۳۹۱

حضور یک تیم چهار نفره از مزدوران سفارت رژیم به هنگام بازرسی ساکنان اشرف و اموال آنها برای انتقال به لیبرتی

 آمریکا و ملل متحد باید دولت عراق را وادار کنند به حضور عوامل رژیم در لیبرتی و اشرف پایان دهد.

بنا به گزارشهای موثق دریافت شده از داخل ایران، یک تیم چهار نفره از اطلاعات و نیروی قدس رژیم آخوندی از سفارت رژیم در بغداد در جریان بازرسی چهار گروه از ساکنان اشرف که از فوریه تا کنون به کمپ لیبرتی منتقل شده‌اند، حضور داشته اند.

طبق این خبر شوکه کننده که جزییات آن در اختیار مقاومت ایران قرار دارد، این اکیپ چهار نفره که از جمله در بازرسی ساکنان و اموال چهارمین گروه، در روزهای گذشته در اشرف حضور داشته اند، رهنمود های ضروری برای سختگیری بیشتر در بازرسیها و جلوگیری از انتقال پاره یی از اموال ساکنان را به سفارت در بغداد و کمیته سرکوب در نخست وزیری و شخص صادق محمد کاظم ارائه می کنند.

این اکیپ چهار نفره از مدتها قبل برای کنترل و هدایت فعالیتهایی که در مقابل و اطراف اشرف علیه مجاهدین انجام می‌شود و برای هدایت مزدورانی که تحت نام خانواده ساکنان از وزارت اطلاعات به اشرف اعزام می شوند و راه‌اندازی شوهای مسخره مزدوران اجیرشده عراقی علیه ساکنان، در اشرف مستقر شده بودند. آنها برای اینکه شناسایی نشوند از اسامی مستعار و عینکهای دودی استفاده می کنند. آنها پس از شروع جابه‌جایی ساکنان از اشرف به لیبرتی، همراه صادق به لیبرتی منتقل شده و در نزدیکی محل او مستقر شده اند. اما برای اعزام هر گروه از ساکنان مجددا به اشرف رفته و پس از اتمام کار به لیبرتی باز می گردند.

در یک تحول دیگر، روز یکشنبه در جریان انتقال گروه چهارم شماری از مزدوران وزارت اطلاعات که بیش از دو سال است تحت عنوان خانواده ساکنان در اشرف مستقر شده اند به بالای برج نگهبانی نیروهای عراقی که در ظاهر برای حفاظت ساکنان نصب شده، رفتند و ضمن شناسایی ساکنان پلاکاردهایی را علیه آنان بلند کرده بودند. اعتراض شدید ساکنان به همدستی آشکار نیروهای عراقی با عوامل اطلاعات آخوندی، در حضور نمایندگان یونامی باعث شد تا افسران عراقی این مزدوران را بعد از مدتی از برج پایین بیاورند.

حضور عوامل اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس در اطراف اشرف و لیبرتی و حضور آنها در جریان بازرسی ساکنان نقض توافقات ملل متحد و دولت عراق و نقض قانون پناهندگی و همچنین متضمن به خطر انداختن امنیت و سلامت مجاهدین و خانوادهای آنان در داخل ایران است. از این رو مقاومت ایران از دولت آمریکا و سازمان ملل متحد قویأ و مصرانه می خواهد دولت عراق را وادار کنند این قانون شکنی جنایتکارانه را متوقف کرده و به حضور عوامل رسمی و غیر رسمی و مزدوران رژیم آخوندی در اطراف اشرف و لیبرتی بلافاصله پایان دهند.

 دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۹فرودین۱۳۹۱(۱۷ آوریل ۲۰۱۲)

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا