سال ۱۳۹۱

سرقت و تخریب اموال اشرف

 نفوذ عناصر نیروی تروریستی قدس به درون اشرف و سرقت کابلهای برق، ضرورت بازگرداندن یک گروه از ساکنان به اشرف برای حفاظت از اموال.

نیمه شب سه شنبه۱۷بهمن (۵فوریه) عوامل نیروی تروریستی قدس رژیم آخوندی با همکاری نیروهای عراقی با عبور از سیاج شمال شرق اشرف مقدار زیادی از کابلها و تجهیزات برقی این منطقه را سرقت یا تخریب کردند.

آنها با از کار انداختن سیستم روشنایی، راه را برای سرقت های بعدی هموار کردند. با نزدیک شدن ساکنان به محل مزدوران همراه با اموال مسروقه از صحنه گریختند.

روز ۱۶بهمن مقاومت ایران با صدور اطلاعیه یی یک توطئه جدید نیروی تروریستی قدس را فاش ساخت که بر اساس آن این نیرو در صدد است با سوء استفاده از محدود بودن تعداد ساکنان اشرف، با ورود مخفیانه به اشرف اموال ساکنان را سرقت کرده و یا به آتش بکشد. مقاومت ایران در این اطلاعیه خواستار بازگرداندن یک گروه از ساکنان از لیبرتی به اشرف شد تا در نگهبانی از اموال تا تعیین تکلیف نهایی آنها کمک کنند و تاکید کرد: این افراد می توانند از میان کسانی باشند که از سوی کمیساریای عالی پناهندگان مورد مصاحبه قرار گرفته و پروسه بازتأیید پناهندگی آنها به پایان رسیده است.

مقاومت ایران نسبت به عواقب چنین اقدامات تبهکارانه یی هشدار میدهد و مسئولیت ملل متحد و نماینده ویژه دبیرکل را که با تأیید یا سکوت در مقابل نقض مستمر حقوق ساکنان از سوی دولت عراق، برای سلب مالکیت و سرقت اموال آنها راه باز میکند, یادآروی کرد.

 دبیرخانه شورای ملی مقاومت

۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ( ۶ فوریه ۲۰۱۳)

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا