کمیسیون امنیت و ضد تروریسم

کمیسون امنیت و ضد تروریسم: اطلاعات سپاه در صدد است با فرستادن يك هواپيماي اختصاصي روز چهارشنبه ۱۷ ژوئن آخوند جنايتكار غلامرضا منصوري را به تهران برگرداند

فوري-غلامرضا منصوري

      بامداد ۲۷ خرداد

اطلاعات سپاه در صدد است با فرستادن یک هواپیمای اختصاصی
روز چهارشنبه ۱۷ ژوئن آخوند جنایتکار غلامرضا منصوری را به تهران برگرداند

غروب دوشنبه شكايت زنداني سياسي محمد هشيار امامي در بخارست ثبت شد

 

به قرار اطلاع سپاه پاسداران به تكاپو افتاده است با فرستادن يك هواپيماي اختصاصي به بخارست از طريق صوفيه (پايتخت بلغارستان) آخوند دژخيم غلامرضا منصوري را براي مصارف مورد نياز آخوند رئيسي به تهران برگرداند. سپاه از چندي پيش در صدد جلب رضايت او براي بازگشت به ايران بوده و اين موضوع در كليپي كه اين دژخيم در ۱۹ خرداد منتشر كرد آمده است.

به درخواست كميسيون امنيت و ضدتروريسم از هموطنان براي شكايت از آخوند منصوري غروب دوشنبه ۲۶ خرداد نخستين شكايت توسط زنداني سياسي پيشين محمد هشيار امامي در نزد دادستان كل توسط خانم آندا ابيكيولسي (وكيل و مسئول انجمن دفاع از اشرف) به ثبت رسيد.

بعد از ظهر دوشنبه ۲۶ خرداد خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت اعلام كرد: رژيم آخوندها با بسيج دستگاههاي سياسي و اطلاعاتي‌اش از يك طرف مي‌خواهد پرونده دكتر كاظم رجوي را ببندد، از طرف ديگر قاضي دژخيم غلامرضا منصوري را در ببرد و جلاد شكنجه‌گر حميد عباسي را براي تخطئه قرباني يعني مجاهدين ”سرموضع“ و لوث كردن جنبش دادخواهي به كار بگيرد. اصل موضوع از ميان برداشتن تنها جايگزين دموكراتيك بخاطر بقاي رژيم است.

خانم رجوي افزود : مقاومت ايران با تمام توان توطئه‌هاي زنجيره‌اي دوران پاياني حكومت آخوندي را درهم مي‌شكند. در پرونده ۱۷ ژوئن نيز رژيم با رديف كردن يك دوجين بريده مزدور و احسان نراقي تحت عنوان جامعه‌شناس و پژوهشگر و همچنين شوالرياس تحت عنوان محقق وخبرنگار و چندين خانواده و مادر پير و دلتنگ عمل مي‌كرد و آنها ابزار كار رژيم براي سر بريدن مقاومت بودند. طرف جنگ براي مقاومت ايران، رژيم ولايت فقيه در تماميت آن به ويژه گشتاپوي ديني و قضاييه جلادان و وزارت ديپلمات‌تروريستهاست.

خانم رجوي دوشنبه شب اعلام كرد بستن پرونده ترور دكتر كاظم رجوي كه قرار بود روز ۱۷ ژوئن صورت گيرد فعلاً تا ۳۱ ژوئيه (۱۰ مرداد) به تعويق افتاده است اما كارزار در اين باره ادامه دارد.

شوراي ملي مقاومت

كميسيون امنيت و ضد تروريسم

۲۷خرداد ۹۹ (۱۶ ژوئن ۲۰۲۰)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا