سال ۱۳۹۹

روحاني، رئيسي و سركردگان رژيم، رئيس جمهور و مقامات آمريكا را تهديد به ترور مي‌كنند

سردمداران رژيم آخوندي فرصت دوران انتقال قدرت در آمريكا را مغتنم شمرده و در سالگرد هلاكت جلاد مردم ايران و خلق‌هاي منطقه، يكي پس از ديگري به تهديد رييس جمهور و مقامات آمريكا به ترور روي آورده اند.

هدف رژيم از اين اركستر تروريستي ارعاب مقامات دولت بعدي و كسب امتياز است.

روز ۱۱ دي آخوند روحاني گفت: «ترامپ در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود نه از حکومت اصلاً از زندگی… انتقام این خون را ملت‌های منطقه و ملت ایران از اینها خواهند گرفت».

امروز نيز سردژخيم رييسي، رييس جمهور و مقامات آمريكا را تهديد به ترور و «انتقامي سخت» كرد و گفت تصور نشود «اگر کسی در کسوت رئیس‌جمهور آمریکا» ظاهر شد مصونيت دارد. آنها «هیچ‌کدام در کره زمین امنیت نخواهند داشت»(تلويزيون رژيم ۱۲دي).

قاآني سركرده نيروي قدس در مجلس رژيم گفت: عوامل آمريكايي باید «سبک زندگی مخفی سلمان رشدی را یاد بگیرند؛ چرا که جمهوری اسلامی انتقام سلیمانی را خواهد گرفت» ( همشهري ۱۱ دي). وي متعاقبا در توييتي رييس جمهور، وزيردفاع و وزيرخارجه آمريكا را تهديد به انتقام كرد و هشدار داد كه «سبك زندگي مخفي سلمان رشدي را ياد بگيرند». او امروز گفت: «مطمئن باشید حتی از درون خانه شما ممکن است کسانی پیدا بشوند که پاسخ این جنایت شما را به شما بدهند»(تلويزيون رژيم ۱۲دي)

پاسدار سلامي سركرده پاسداران نيزگفت ما انتقام سليماني را از عاملان و آمران آن خواهیم گرفت و آنان «آرام نخواهند بود»(ايلنا ۱۲دي). همچنين پاسدار رحیم اقدم سركرده قرارگاه موسوم به زينب در سوريه گفت: «اقاي ترامپ باید از جایی که فکر نمی‌کند این ضربه را متحمل بشود و این ضربه بسیار بسیار بزرگی خواهد بود»(تلويزيون رژيم ۱۱ دي).

پنج روز پيش حسن نصرالله هم گفته بود خامنه ای دستور داد کسانی که در هلاكت سليماني دست داشتند «هدف انتقام سخت قرار بگیرند. هر کس به این نتیجه برسد فلان شخص در این عملیات شریک بوده باید مورد انتقام قرار گیرد. علاوه بر ترامپ هر کسی که تصمیم گیرنده و عامل عملیات بوده باید هدف انتقام سخت قرار گیرد»(تسنيم ۷دي).

اظهارات و كر هماهنگ فوق ضرورت قاطعيت هر چه بيشتر در برابر تهديدات تروريستي رژيم را ثابت مي‌كند و يك اقدام بين المللي در شوراي امنيت را ضروري ميسازد. روحاني و رئيسي و ديگر سردمداران رژيم با قضاييه و دستگاههاي تبليغاتي آخوندها كه تماماً در خدمت ترور و سركوب است بايد در ليست هاي تروريستي قرارگيرند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
۱۲ دي۱۳۹۹ ( ۱ ژانويه ۲۰۲۱)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا