اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۰

آمار قربانيان كرونا در سراسر كشور از ۴۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر بيشتر است

 

آمار قربانيان كرونا در سراسر كشور از ۴۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر بيشتر است

• اعتراف سردژخیم اژه‌اي به اينكه مقصر شماربالاي درگذشتگان كرونا رژيم آخوندي است
• دانشگاه پزشكي اصفهان: در ۲۴ ساعت اخیر ۲۱۴ بیمار بستری شدند. از ۱۴۰۸ بیمار بستری ۲۵۷ نفر در ICU هستند
• دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: از ۱۰۷۱ بستری، ۲۴۴ نفر در ICU هستند همچنان سه شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند
• دانشگاه‌ پزشکی قزوین: در شبانه روز گذشته مبتلايان به کرونا ۶۸.۲ درصد، بستری ۳۵ درصد و مرگ ۲ برابر افزایش داشت
• ایسنا: مازندران بر روی لبه تیغ ایستاده است. ورود به پیک ششم بسیار محتمل خواهد بود

سازمان مجاهدين خلق ايران بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ اعلام كرد. آمار جانگداز جانباختگان كرونا در ۵۴۷ شهر از ۴۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر بيشتر است. درآذربایجان غربی به ۱۷۳۷۸ نفر، در البرز به ۱۳۸۱۸ نفر، در اصفهان به ۳۱۹۱۰ نفر، در تهران به ۱۰۹۷۹۵ نفر، در خراسان جنوبی به ۴۰۴۱ نفر، در خراسان رضوی به ۳۸۳۰۰ نفر، در خراسان شمالی به ۵۹۶۳ نفر، در خوزستان به ۲۸۶۶۰ نفر، در سمنان به ۶۲۵۵ نفر، در فارس به ۱۷۱۸۵ نفر، در قم به ۱۲۷۸۰ نفر، در کردستان به ۷۵۵۲ نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۴۵۴ نفر، درگلستان به ۱۰۳۲۵ نفر، در همدان به ۸۷۳۳ نفر و در یزد به ۷۷۰۳ نفر رسیده است.
سردژخیم اژه‌ای رییس قضاییه آخوندها امروز اعتراف كرد كه رژيم مقصر شمار بالاي درگذشتگان كرونا ميباشد. وي در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع گفت: «در مسئله کرونا اگر زودتر در گذشته تلاش بیشتر و برخی تصمیمات مهم اتخاذ می‌شد که تعداد کمتری فوت می‌کردند یا کار‌هایی می‌شد که افراد کمتری مبتلا می‌شدند، هزینه‌اش کمتر بود یا الآن؟»
در آذربایجان غربی، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «احتمال شیوع موج ششم در استان بالاست و همچنان سه شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند. از یک هزار و ۷۱ بیمار بستری، ۲۴۴ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۰ آبان۱۴۰۰).
در مازندران، با توجه به روند افزایشی بیماران کرونایی استان بر روی لبه تیغ ایستاده است. ورور به پیک ششم بسیار محتمل خواهد بود. در حال حاضر ۳۹۶ بیمار بستری که از این تعداد ۸۳ نفر در ICU بستری شدند (ایسنا ۱۰ آبان ۱۴۰۰).
در قزوین، دانشگاه‌ پزشکی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته بیماران مبتلا به کرونا ۶۸.۲ درصد و بستری روزانه ۳۵ درصد و مرگ و میر نسبت به روز گذشته ۲ برابر افزایش داشته است(خبرگزاری نیروی قدس ۱۰ آبان ۱۴۰۰).
در اصفهان، دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کردند: در ۲۴ ساعت اخیر ۲۱۴ بیمار جدید بستری شدند. در حال حاضر۱۴۰۸ بیمار بستری که ۲۵۷ نفر از آنها در ICU قرار گرفته‌اند (ایمنا ۱۰ آبان۱۴۰۰).

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
۱۰ آبان ۱۴۰۰ (۱ نوامبر ۲۰۲۱)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا