اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران سال ۱۳۸۵

اعدام جنایتکارانه ۷ زندانی در روز یکشنبه و ۲۴ اعدام از دوشنبه گذشته تا کنون نصب جنایتکارترین آخوندها به عنوان رييس ديوانعالي و دادستان كل آخوندها در وحشت از قیام‌

اعدام جنایتکارانه ۷ زندانی در روز یکشنبه و ۲۴ اعدام از دوشنبه گذشته تا کنون

نصب جنایتکارترین آخوندها به عنوان رييس ديوانعالي و دادستان كل آخوندها در وحشت از قیام‌

خامنه‌ای در وحشت از شعله ور شدن قیام هر روز زندانیان بیشتری را روانه چوبه‌های دار می‌کند. دژخیمان قضائیه امروز دوشنبه ۱۶ مرداد یک هموطن بلوچ به‌نام عبدالغفار شهیکی (هاشم زهی) و یک زندانی تبعه افغانستان را در زندان كرمان به دار آویختند.

یکشنبه ۱۵ مرداد ۳ زندانی به‌نام‌های امیر جهانگیری، سجاد نظری و محسن شرفی در زندان مرکزی کرج، یک زندانی به‌نام ارسلان کاظمی همراه با یک زندانی دیگر در زندان مرکزی اراک، یک زندانی به‌نام جبار مسلمی در زندان قزوین و یک زندانی در زندان دزفول به‌دست جلادان خامنه‌ای حلق ‌آویز شدند.

قضائیه جلادان چهارشنبه ۱۱ مرداد ۳ زندانی به‌نام‌های محمد جواد اکبری، کیانوش تیموری و شریف اکبری را در زندان مرکزی خرم آباد (پارسیلون) اعدام کرد. محمد جواد اکبری سه سال پیش هنگام دستگیری ۱۶ سال داشت. روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد اضافه بر ۵ زندانی که اعدام‌ آنها در اطلاعیه ۱۰ مرداد اعلام شده، یک زندانی دیگر به‌نام روح الله عزیزی در زندان مرکزی اراک حلق آویز شد. به اين ترتيب شمار اعدامهاي ثبت شده از دوشنبه گذشته تا کنون به ۲۴ اعدام می رسد.

رژيم آخوندها همزمان با تشدید اعدام‌ زندانیان، محمد موحدی آزاد و محمد جعفر منتظري دو تن از جنايتكارترين مهره‌های قضائیه‌اش را به عنوان رئيس ديوانعالي و دادستان كل رژيم منصوب كرد. آخوند موحدي كه قبل از اين ریاست دادگاه انتظامی قضات را بعهده داشت، براي چند دهه به عنوان رئيس دادگاه بدوی و رياست دادگاه ضد انقلاب تهران و رئيس دادگاه تجدید نظر تهران زندانيان بيشماري را روانه چوبه هاي دار كرده است.

سردژخيم اژه اي رئیس قضاييه جلادان در مراسم معرفي اين دو نفر تعقیب و مجازات مخالفان را تحت عنوان «کسانی که ارزش‌های الهی‌ را زیر پا می‌گذارند و امنیت مردم‌ را به هم می‌زنند» در اولويت قضاييه اعلام كرد و وقيحانه گفت «مقوله آزادی‌های مشروع، در زمره مواردی است که به لحاظ مفهومی و مصداقی، نیاز به به‌روز رسانی دارد. گاهی در دنیا و حتی بعضاً در کشور خود ما، مقوله آزادی به گونه‌ای مطرح می‌شود که اساساً ضدآزادی است؛ امروز در برخی کشورهای غربی بالاترین ظلم را به زنان روا می‌دارند و از آن به عنوان آزادی نام می‌برند؛ امروز در همان کشورها، بیشترین محدودیت‌ها را در قبال انسان‌ها اعمال می‌کنند و اسم آن را آزادی می‌گذارند. ما می‌خواهیم‌ از آزادی‌های مشروع مردم دفاع کنیم» (ايرنا- ۱۵مرداد).

مقاومت ايران بار ديگر ملل متحد و اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو را به اقدام فوري و موثر در برابر موج اعدامها و نجات جان زندانيان محكوم به اعدام فرا ميخواند. اين رژيم قرون وسطايي بايد از جامعه جهاني طرد و سرمدارانش بخاطر چهاردهه جنايت عليه بشريت و نسل كشي در برابر عدالت قرارگيرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ (۷ اوت ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا