دیدارها و حمایت‌های بین‌المللی

ديدار مریم رجوی با دورين روكماكر، نماينده پارلمان اروپا

 


ديدار مریم رجوی با دورين روكماكر، نماينده پارلمان اروپا

روز دوشنبه سوم مهرماه خانم دورين روكماكر، نماينده پارلمان اروپا از هلند و سناتور پيشين اين كشور با مريم رجوی ديدار و گفتگو كرد.
خانم روكماكر ضمن تشكر از اين ديدار گفت فعاليت‌های كانون‌های شورشی در داخل ايران به‌ويژه زنان و دختران جوانی كه به‌‌رغم همه خطرات به صفوف مقاومت پيوسته‌اند، بسيار انگيزاننده است.
وی خطاب به مریم رجوی گفت شما نه تنها يک منبع الهام و انگيزش در برابر ديكتاتوری و زن‌ستيزی برای زنان ايران، بلكه برای همه ما در جهان هستيد.
خانم روكماكر افزود در ايران رژيم ترور و اعدام حاكم است اما متاسفانه اطلاعات شخصيت‌های سياسی و پارلمانترها از واقعيت‌های رژيم ايران و هم‌چنین در مردم و مقاومت ايران، بسيار ناقص و تحت تأثير جنجال‌های تبليغاتی آغشته به مصالح سياسی و اقتصادی طرف‌های مختلف است. رژيم ايران و لابی هايش تلاش می‌كنند با پخش اطلاعات دروغ تصوير غلطی ارائه كنند. برخی سياستمداران نيز به‌ دليل نا آگاهی يا منافع اقتصادی و ملاحظات سياسی از اين اطلاعات و تصوير دروغين دنباله‌روی می‌كنند. وظيفه ما به ‌عنوان نمايندگان مردم اين است كه به ‌نحوی خستگی‌ناپذير در جهت اطلاع‌رسانی درست كار كنيم. وی افزود وقتی ما در مقابل عوامل رسمی و غير‌رسمی رژيم می‌ايستيم آن‌ها وادار به عقب نشينی می‌شوند.
مریم رجوی با قدردانی از تلاش‌ها و درک عميق خانم روكماكر گفت: نخستين واقعيت در مورد رژيم ايران اين است كه نسبت به سال گذشته بسيار ضعيف‌تر شده و دلايلی كه باعث شكل‌گيری قيام ۱۴۰۱ شد، نه تنها از بين نرفته بلكه تشديد شده است.
اين رژيم تنها با سركوب و ايجاد رعب و وحشت حكومت می‌كند. در همين حال سياست مماشات، به رژيم سردمدار اعدام و تروريسم و قتل‌عام، سوخت می‌رساند.
وی افزود: با اين حال اين رژيم هيچ آينده‌یی ندارد و سرمايه‌گذاری بر روی آن محكوم به ‌شكست است.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا