اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

اعدام جنایتکارانه ۲۰ زنداني در سه روز، ۶۹ اعدام در مهرماه

اعدام جنایتکارانه ۲۰ زنداني در سه روز، ۶۹ اعدام در مهرماه

رژیم جنایتکار و جنگ افروز آخوندها در وحشت از قیام مردم، به اعدام جمعی زندانیان ادامه ميدهد. دژخیمان خامنه‌ای روز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۰ زندانی را در زندان قزلحصار و يك هموطن بلوچ به‌نام خدابخش را در زندان مرکزی زاهدان حلق آويز كردند.
روز پنجشنبه دو زنداني به نام‌های وحید کاکاوند و فتح الله رشنو در خرم آباد و يك زنداني به‌نام وحید رشیدی در اليگودرز اعدام شدند.
سه‌شنبه ۲۵ مهر جلادان قضائیه ۶ زندانی را حلق آویز کردند. یاسر گلزردیان و سجاد مرادی در زندان مرکزی خرم‌آباد، نادر کرمی درزندان مرکزی گرگان، علی برزنگ چمن از هموطنان بلوچ و ناظم آبایی در زندان مرکزی اصفهان و یک زندانی به‌نام کتابی در زندان مرکزی رشت اعدام شدند.
یکشنبه ۲۳ مهر یک زندانی در زندان مرکزی اردبیل و شنبه ۲۲ مهر یک زندانی به‌نام علی اصغر چراغی فر در زندان مرکزی زنجان قربانی ماشین اعدام خامنه‌ای شدند. به این ترتیب قضائیه آخوندها از ابتدای مهرماه 69 زندانی را اعدام کرده است.

مقاومت ایران ملل متحد و اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو را به پايان دادن به سكوت و بي عملي در مقابل ركورد دار شكنجه و اعدام در قرن بيست و يكم و اقدام فوري براي متوقف كردن ماشين كشتار اين رژيم و نجات جان زندانيان زير اعدام فرامی‌خواند. قيمت مماشات و مذاكره با آخوندهای خونریز را مردم ايران با اعدام و كشتار بيشتر و مردم منطقه با جنگ و مرگ و ویرانی و آوارگی بيشتر مي پردازند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۷ مهر ۱۴۰۲ (۱۹ اکتبر ۲۰۲۳)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا