کمیسیون امنیت و ضد تروریسم

نمايش ابلهانه با مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها در باره كودكان كمپ اشرف در سوئد

به تلافي دادگاه دژخيم حميد نوري به موازات نمايش فيلم سرهنگ ثريا در داخل ايران و محاكمة غيابي بيش از ۱۰۰ تن از مجاهدين توسط قضائيه جلادان براي صدور احكام اعدام

نمايش ابلهانه با مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها در باره كودكان كمپ اشرف در سوئد
به تلافي دادگاه دژخيم حميد نوري به موازات نمايش فيلم سرهنگ ثريا در داخل ايران
و محاكمة غيابي بيش از ۱۰۰ تن از مجاهدين توسط قضائيه جلادان براي صدور احكام اعدام

وزارت بدنام به موازات تبليغات گسترده براي نمايش فيلم سرهنگ ثريا در داخل ايران و به تلافي دادگاه دژخيم حميد نوري، همزمان با محاكمه غيابي بيش از ۱۰۰ تن از مجاهدين توسط قضائيه جلادان براي صدور احكام اعدام، مزدورانش را براي يك فقره فيلم‌سازي ابلهانه در باره كودكان اشرف بسيج كرده است تا در اذهان غربي‌ بي عاطفه بودن مجاهدين را نسبت به بچه‌هايشان ثابت كند. در اين فيلم كه چهارشنبه شب ۱۱ بهمن در يوتوبوري در يك سالن ۱۰۰ نفره كه بيش از نيمي از آنها سوئدي‌هاي بي‌اطلاع بودند به روي صحنه آمد، چهار مزدور بچه‌ي لو رفته يا افشا شده از قبيل امير يغمايي به خدمت گرفته شده بودند. بچه مزدوراني كه از جنگ كويت براي اين كه در مهيب‌ترين بمباران‌ها سالم بمانند، توسط مجاهدين با هزينه و زحمت بسيار از عراق به اروپا فرستاده شدند اكنون در خدمت اطلاعات آخوندها به چريدن مشغولند. آنان به كلي از آنچه بر كودكان زباله‌گرد و كارتن‌خواب در ايران مي‌گذرد، يا آنچه بر سر كودكان غزه و اوكراين آمده، بي‌خبرند و در چرخ گوشت رژيم پليد آخوندي و شيطان‌سازي‌هايش از مجاهدين، عاري از كم‌ترين احساس انساني هستند. اين درست بر خلاف و رو در روي ۵۳۸ جواني است كه سال گذشته در قضاياي كودك سرباز كه اطلاعات آخوندي عليه مجاهدين علم كرده بود در يك بيانيه بيادماندني به روشن‌ترين مرزبنديها با رژيم اعدام و قتل‌عام و مزدورانش مبادرت كردند (اطلاعيه سازمان مجاهدين خلق ايران به تاريخ ۲۰ دي ۱۴۰۱ -۱۰ ژانويه ۲۰۲۳).
در ناشيگري فيلم‌سازي‌هايي كه تاكنون صدها فقره آن در سينماهاي سراسر ايران عليه مجاهدين و مقاومت ايران به نمايش در آمده همين بس كه اسم مصطفي محمدي مأمور لو رفته اطلاعات آخوندها، همچنین ایرج مصداقی مزدور نفوذی و لوییزا هومریش خبرنگار بسیجی دوست وزارت، آشكارا در شمار دست‌اندركاران به چشم مي‌خورد. به نظر مي‌رسد كارشناسان ابتكارات وزارتي بايد نزد «ابتكار كارشناسان ايران» كه اخيراً برملا شد آموزش ببينند تا محصول كارشان به اين حد احمقانه و مسخره نباشد!
اين تكرار همان نمايش‌ها و بساط مفتضح وزارت اطلاعات رژيم آخوندي در مقابل دادگاه دژخيم حميد نوري در ۱۹ و ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ (۹ و ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲) در استكهلم با اجير كردن مزدوران براي نصب پلاكارد و لجن‌پراكني عليه مجاهدين و مقاومت ايران است. شعبه وزارت اطلاعات موسوم به هابيليان در پشت اين بساط و نمايش‌ها بود. آن نمايش با به كار گرفتن مزدوري به نام «دكتر شايان» در ۲۰ تير ۱۴۰۱ (۱۱ ژوئيه ۲۰۲۲) مجدداً در استكهلم تكرار شد.
اين بار اما صدها تن از هموطنان ما در مركز شهر يوتوبوري در يك تظاهرات اعتراضي كه بيش از ۳ ساعت جريان داشت، نمايش وزارتي و بازيگران روحوضي را برملا و مفتضح كردند.
به قرار اطلاع شماري از شخصيت‌هاي برجسته سياسي و كليسا، پيشاپيش گردانندگان فستيوالي را كه اين فيلم (كودكان كمپ اشرف) به آن قالب شده بود، از چند و چون قضايا و كاركرد اطلاعات آخوندها در اين خصوص (كه يك سر آن به انجمن نجاست در يزد مي‌رسد) مطلع كرده بودند.

شوراي ملي مقاومت ايران
كميسيون امنيت و ضد تروريسم
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ (اول فوریه ۲۰۲۴)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا