اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۳

خامنه اي ضحاك براي جلوگيري از سقوط محتوم رژيم با سبعيت مافوق تصور به كشتار و خونريزي شتاب مي دهد

۱۴ اعدام در دوشنبه و سه شنبه، ۴۹ اعدام در ۱۱ روز اول اردیبهشت شامل ۱۶ هموطن بلوچ

خامنه اي ضحاك براي جلوگيري از سقوط محتوم رژيم با سبعيت مافوق تصور به كشتار و خونريزي شتاب مي دهد

۱۴ اعدام در دوشنبه و سه شنبه، ۴۹ اعدام در ۱۱ روز اول اردیبهشت شامل ۱۶ هموطن بلوچ

نقض حكم اعدام بابك زنجاني از بزرگترين سارقان حكومتي و فراهم كردن مقدمات آزادي او، در بحبوحه اعدامهاي وحشيانه

خامنه اي ضحاك براي بقاي نظام منحوس ولايت فقيه با قساوت و سبعيت مافوق تصور به اعدام و خونريزي شتاب مي دهد. طبق گزارشهايي كه تا ظهر امروز رسيده، دژخیمان ظرف ديروز و امروز دست كم ۱۴ زنداني را اعدام كرده‌اند.  سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت علیرضا سرگلزایی در زندان وکیل آباد مشهد و محمود منگلی (گرگیج)، مهدی اشترک، محمد شه‌بخش و یک زندانی دیگر در زندان بیرجند اعدام شدند. 4 تن از قربانيان از هموطنان بلوچ هستند.

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۶ زندانی در اصفهان و سه زندانی در قائن به دار آویخته شدند که اعدام سه تن از آنها در اطلاعیه روز گذشته اعلام شد. محسن کرمی (رخشانی)، حسین شادمان و براهویی که در قائن اعدام شدند از هموطنان بلوچ بودند. یکشنبه ۹ اردیبهشت نیز علاوه بر سه اعدام اعلام شده قبلی، یک هموطن بلوچ به‌نام مهدی بامری را در زندان کهنوج حلق‌آویز کردند.  

به این ترتیب در ۱۱ روز اول اردیبهشت‌ دست‌کم ۴۹ زندانی روانه چوبه‌های دار شده‌اند كه ۱۶ تن از آنها از هموطنان بلوچ هستند.

در يك تحول ديگر، درحاليكه مردم محروم و ستمديده در نقاط مختلف ايران به دلايل واهي اعدام ميشوند يا انگشتان دستشان به خاطر سرقت چند گوسفند بيرحمانه قطع ميشود، امروز قضائيه جلادان اعلام كرد حكم اعدام بابك زنجاني يكي از بزرگترين سارقان و اختلاس گران حكومتي درتاريخ ايران، نقض و به۲۰ سال حبس تبديل شد (خبرگزاری میزان- ۱۱ اردیبهشت). وكيل او متعاقبا اعلام كرد باتوجه به اينكه بابك زنجاني بیش از ۱۰ سال زندان بوده است، «مطابق قوانین و مقررات امکان بهره مندی از آزادی مشروط را دارا است و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.» (سایت انتخاب – ۱۱ اردیبهشت).

بابک زنجانی كه براي سالها از همدستان سران حكومت بوده است، در جنگ گرگها در درون رژيم در سال ۱۳۹۲ دستگير و توسط همین قضائيه در سال ۱۳۹۴ به اتهام «افساد فی‌الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادي با رهبری شبکه سازمان یافته،کلاهبرداری گسترده از چند بانک و وزارت نفت، جعل ۲۴ فقره اسناد بانکی، پولشویی به مبلغ ۱ میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو و نشر اکاذیب» به اعدام محکوم شده بود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۳۰ آوریل ۲۰۲۴)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا