سال ۱۳۸۹

تعرض به اشرف – شماره ۲

بیزاری مردم عراق از نمایش سفارت رژیم و نیروی تروریستی قدس علیه اشرف و کسادی بساط آنها.

تلاشهای گسترده سفارت رژیم آخوندی در عراق، نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات و کمک همه جانبه کمیته سرکوب اشرف و نیروهای عراقی تحت امر مالکی، برای گردآوری عراقیان در اطراف اشرف در روز ۱۷دی ماه، با انزجار و نفرت شدید مردم و عشایر عراق مواجه شده است. آنها صرفأ توانستند تعداد معدودی مزدور و اجیرشده را به صحنه بیاورند.

اتوبوسهایی که سفارت رژیم از بغداد و استان دیالی برای انتقال مزدوران آماده کرده بود، خالی به اشرف رفتند. ۲۱اتوبوسی که ساعت۱۲ به اشرف رسیدند اکثرأ خالی بودند و جمعا ۵۰ اجیرشده را با خود به صحنه آوردند.
تعادل صحنه چرخانان, که پیش از این وعده حضور هزاران عراقی را می دادند, از این کسادی به حدی به هم ریخته که همین تعداد معدود مزدور را نیز نمی توانند جمع کنند. دژخیم صادق کاظم, همان مزدوری که فرمان آتش گشودن بر روی مجاهدان را در مرداد ۱۳۸۸ داده بود، امروز فرماندهی این نمایش مضحک را بر عهده دارد. مزدوران از بالای خاکریزها سنگ و شیشه به سمت مجاهدان, که در داخل اشرف تجمع کرده اند, پرتاب می کنند. تا کنون شماری از مجاهدان مجروح شده اند.
به این ترتیب رژیم آخوندی که می خواست با این نمایش، حکم دادگاه اسپانیا و انزجار گسترده داخلی و بین المللی از اعدام قهرمان خلق علی صارمی را تحت الشعاع قرار دهد هم اکنون با یک فضاحت جدید مواجه است.
صالحی, وزیر خارجه آخوندها, چهارشنبه ۱۵ دی به مالکی گفته بود باید اقدامهای عملی بیشتری علیه اشرف انجام دهد. مالکی نیز به کمیته سرکوب اشرف دستور داده بود اقدامهای لازم را برای برگزاری گسترده تر این نمایش به عمل بیاورد. 
کمیته سرکوب در هماهنگی و ارتباط دائم با سفارت این طرح را پیش می برد. به همین منظور جلسه یی در دفتر نخست وزیری عراق, با شرکت علی الیاسری رئیس کمیته، دژخیم صادق کاظم, سرهنگ عبداللطیف عبدالامیر فرمانده گردان عراقی در اشرف, و یک نماینده سفارت رژیم تشکیل شد. در این نشست مقرر شد ارتش و پلیس با همه امکانات از این نمایش پشتیبانی کرده و از مزدوران حفاظت کنند. 
لشکر۵ ارتش عراق که در دیالی مستقر است، از ساعت ۷صبح امروز تعداد۱۴نقطه تأمینی در مسیر مزدوران به اشرف مستقر کرده است. گردان واکنش سریع و نیروهای پلیس خالص نیز به اشرف رفته اند. گردان عراقی حفاظت و فرمانده آن از شب گذشته به طور کامل در خدمت حل مسائل این مزدوران هستند.
سرلشکر فاروق الاعرجی, مسئول دفتر فرماندهی نیروهای مسلح در نخست وزیری, به رسانه ها به خصوص کانالهای تلویزیرنی ابلاغ کرده از این نمایش گزارش تهیه و پخش کنند. عدی خدران, فرماندار خالص، مزدور شناخته شده نیروی قدس از خبرنگاران در دیالی خواسته است این نمایش را منعکس کنند والا برای آنها عواقب بدی خواهد داشت. بعضی از خبرنگاران در صحنه گفتند این برنامه هیچ ارزش خبری ندارد و به طور کامل توسط دولت عراق سازماندهی شده است. 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۷دی ۱۳۸۹(۷ ژانویه ۲۰۱۱)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا