کمیسیون ورزش

كميسيون ورزش: کمک به زلزله زدگان ایران

 ‎كميسيون ورزش شوراي ملي مقاومت از فراخوان خانم مريم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت براي كمك به هم ميهنان زلزله زده، و پاسخ سيماي آزادي مبني بر اختصاص یک میلیارد تومان کمک های ارزنده هم ميهنانمان در داخل ايران به برنامه همياري با سیمای آزادی، براي كمك به زلزله زدگان، با وجود نياز فراوان به اين كمك ها، استقبال ميكند. شك نيست انبوه حاميان سيماي آزادي در داخل ميهن با استقبال از اين دعوت سراز پا نشناخته به ياري زلزله زدگان خواهند شتافت.

مشاهده فيلمي در سيماي آزادي كه پاسداری، سيلي به گوش هموطني كه براي كمك به زلزله زدگان آمده بود ميزد تا کمکهای مردمی را برای خود و دوستانش ببرد و يا آنجا كه كمك هاي مردمي را به زور ميگيرند و بعد به دروغ به اسم كمك حوزه هاي جهل و جنايت آخوندي به زلزله زدگان جا ميزنند دل هر ايراني شرافتمندي را به درد مي آورد.

هم وطنان عزیز،

ایلغار خمینی هیچ ارزشی برای ملک و ملت ایران قائل نیست، به مصداق ”کس نخارد پشت من، جز ناخن انگشت من“ ما باید در داخل و خارج از ایران دست در دست یکدیگر با هم متحد شویم تا بتوانيم در این دوران سخت به ياري هم میهنانمان در شهرهای زلزله زده برخيزيم. 

ورزشکاران جوانمرد!

شما الگوی بر جسته ای مثل جهان پهلوان تختی دارید، كه در زلزله بوئین زهرا شخصأ به جمع آوری کمک های مردمی و رساندن آنها به نیازمندان برخاست. امروز در شرايطي كه رژيم زهر خورده و درمانده آخوندي و شخص خامنه اي نه خودش به فكر حل مشكلات و نيازهاي بيشمار زلزله زدگان است، نه اجازه ميدهد كمك هاي مستقل مردمي بدست آنان برسد و نه حتي كمك هاي كشورهايي كه براي اينكار اعلام آمادگي كرده اند را ميپذيرد، وظيفه همه ماست که به هر شكل و از هر طريق با دور زدن دزدان حکومتی به یاری هم میهنانمان بشتابیم.

مسلم  اسکندر فیلابی

مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا