سال ۱۳۹۹

خانم مريم رجوي: پاسدار قاليباف قاتل مجاهدين، رئيس جديد مجلس ارتجاع همزاد آخوند رئيسي سر جلاد قضاييه رژيم در راس مقننه آخوندهاست

مجلس پاسداران، آن روي سكه و لازمة دولت حزب اللهي است كه خامنه اي به آن فراخوان داد

خامنه اي در وحشت از قيام با سلاخي كانديداهاي باندهاي رقيب براي چنين مجلس و دولتي برنامه ريزي كرده بود، اما اين يك گام جدي در راستاي سازمان دادن پايان رژيم است

خانم مريم رجوي ، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران پاسدار قاليباف قاتل مجاهدين، رئيس جديد مجلس ارتجاع را همزاد آخوند رئيسي (سر جلاد قضاييه رژيم) در قوه مقننه آخوندها توصيف كرد . قاليباف از مهره هاي اصلي سركوب و جنگ افروزي و از سردمداران دزدي و چپاول در رژيم آخوندي است و گماشتن او به رياست مجلس ارتجاع از سوي خامنه اي گام جديدي در انقباض در دوران پاياني اين رژيم آخوندي است.

خانم رجوي افزود مجلس پاسداران، آن روي سكه و لازمة دولت حزب اللهي است كه خامنه اي آخرين بار روز ۲۸ ارديبهشت به آن فراخوان داد. خامنه اي در وحشت از قيام از مدتها پيش با سلاخي كانديداهاي باندهاي رقيب و برگزاري يك نمايش انتخاباتي مهندسي شده براي چنين مجلس و دولتي برنامه ريزي كرده بود. اما بدون شك نصب قاليباف در راس مجلس ارتجاع، يك گام جدي در راستاي سازمان دادن پايان رژيم است.

قاليباف كه يكي از افتخاراتش كشتار مجاهدين در عمليات فروغ جاويدان است، سه سال پيش اذعان كرد كه «تنها ۴ درصد جامعه از وضع موجود راضی هستند»(خبرگزاري تسنيم ۲۶ فروردين ۱۳۹۶). او از ابتداي حاكميت آخوندها در سركوب مجاهدين و اعتراضات اجتماعي در تهران، سركوب مردم كردستان، جنگ ضد ميهني نقش فعالي ايفا كرده است. بنا به رسانه ها و ارگانهاي رژيم او به مدت ۱۲ سال در پست شهردار تهران ميليارد ها دلار دزدي و اختلاس كرده است

در سال ۱۳۶۲ در جريان جنگ ضد ميهني به فرماندهي لشگر ۵ نصر منصوب شد وهزارانکودکودانشآموزرابهمیدانهایمینفرستاد. در سال ۱۳۶۶ به فرماندهي قرارگاه نجف كرمانشاه و در سال ۱۳۶۷به فرماندهي منطقه ۳ کشوری سپاه و در سال ۱۳۶۸ به فرماندهي لشكر ۶۸ ضد كربلا و بهفاصلهکوتاهیبهریاستستادنیرویزمینیسپاهمنصوبشد. وي در سال ۱۳۷۳ جانشين فرماندهي بسيج سپاه شد و در اين سمت سرویساطلاعاتبسیجرا برایدستگیریوسرکوبمخالفانراه اندازي كرد.

وي متعاقبا به فرماندهي قرارگاه ضد خاتم الانيبا، سپاه يكي از بزرگترين مجمتعهاي اقتصادي رژيم آخوندي منصوب شد. در سال ۱۳۷۶ خامنه اي او را به فرماندهي نيروي هوايي نصب كرد. وي یگانهایموشکیسپاهرا از ۳ تیپبه۵ تیپ افزايش داد.

قاليباف در تير ۱۳۷۸،با اينكه فرمانده نيروي هوايي سپاه بود به سركوب قيام دانشجويان پرداخت. اودرسال ۱۳۹۲، وقتي كانديداي رياست جمهوري شده بود در اين باره گفت : ”حادثه سال۷۸کهدرکویدانشگاهاتفاقافتاد،آننامه‌ایراکه( به رييس جمهور رژيم) نوشتهشدبندهبا آقای سلیمانی (پاسدار قاسم سليماني) بوديم. وقتی (دانشجویان) به سمت بیت رهبری راه افتادند، بنده فرمانده نیروی هوایی سپاه بودم. عکس من روی موتور ۱۰۰۰ با چوب هست. با حسین خالقی. ایستادم کف خیابان که کف خیابان را جمع کنم. آن جایی که لازم باشد بیاییم کف خیابان و چوب بزنیم، جزو چوب زن‌ها هستیم. افتخار هم هست از سال ۵۸ هم عليه مسعود رجوي چوب ميزديم. تو خيابان، دانشگاه و دانشكده. جلوشان را ميگرفتيم خوب ما جزو دار و دسته بچه هاي شهيد بهشتي بوديم. از آن روزما اونجوري كه لازم بوده چوب بزنيم كف خيابان چوب ميزديم. نگفتم من سردار فرمانده نيروي هوايي هستم، ترا چه به كف خيابان فرماندهي اينجا كف خيابانه”.

قاليباف در ۱۳۷۹، به فرماندهینیرویانتظامیمنصوبو پليس سركوبگر ۱۱۰را ايجادنمود. در مهر ۱۳۸۱طرح امنیت اخلاقی را سازمان داد و در جریان اعتراضات دانشجویی در ۱۳۸۲ در شوراي امنيت رژيم گفت: « به عنوان فرمانده ناجا شخصاً له و جمعشان مي كنم».

قاليباف از ۱۳۸۴ به مدت ۱۲ سال در پست شهردار تهران به دزدي، غارت و چپاول و واگذاركردن اموال شهرداري با تخفيف هاي بالا به ايادي رژيم مشغول بود و در همين دوران طرح سرکوبگرانه جداسازی جنسیتی رژیم آخوندی در شهرداريها به اجرا درآمد.

روزنامه حكومتي ايران در ۲۱ تير ۱۳۶۹ با استناد به «نامه سازمان بازرسی کل کشور» نوشت«شهرداری تهران به ”ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری” و ”تضییع اموال عمومی” به مبلغ ۲۲ هزار میلیارد تومان متهم شده است… به استناد این نامه، شهرداری تهران به برخی از مدیران خود، اعضای شورای شهر، یک نماینده مجلس، یک مقام نیروی انتظامی و چند مقام و مامور حراست، زمین هایی را در مناطق شمالی تهران با ۵۰ درصد تخفیف واگذار کرده بود. در نامه سازمان بازرسی کل کشور آمده بود که این زمین ها با قیمت های «بسیار نازل (غیر واقعی)» و «با اعمال تخفیف قابل توجه حداقل از ۱۰۰ میلیون تا بیش از یک میلیارد تومان» و همچنین به صورت «قسط های ۶۰۰ ماهه» به افراد واگذار شده است و همچنین اعلام شده بود که این ۲۰۰ آپارتمان، خانه ویلایی و زمین شهرداری تهران، در مجموع دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان کمتر از قیمت اصلی فروخته شده است».

سال گذشته نيز رسانه هاي حكومتي بخش ديگري از موارد دزدي و اختلاس قاليباف را فاش كردند شامل «۴۷ فقره حساب بانکی مخفی»، «بدهکاری ۲۲۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی قوه قضائیه به شهرداری و عدم پرداخت آن»، «طلب ۴۹۷ میلیارد تومانی شهرداری از بنیاد تعاون سپاه»، «پرداخت ۶۰ میلیارد تومان کمک و همچنین اعطای زمین هایی به مساحت هفتادهزار متر، هفت هزار متر و سه هزار متر به خیریه امام رضا متعلق به همسر قالیباف» و «خرید و فروش ایستگاه مترو» می شود(سايت تابناك ۲۹ مرداد ۱۳۹۸)

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

۸ خرداد ۱۳۹۹ (۲۸ مي ۲۰۲۰)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا