اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۰

قيام تشنگان – شماره ۶ خيزش دراهواز، سوسنگرد، هویزه، ماهشهر و شوش، بستن جاده اندیمشک و دزفول براي پنجمين شب متوالي

 

انتقال نيروهاي سركوبگر كمكي از اصفهان، لرستان و تهران به خوزستان

شب گذشته علاوه برتظاهرات گسترده در مناطق مختلف شهر اهواز، حمیدیه، ویس، کوت عبدالله، هزاران تن از جوانان شورشی در شهرهای سوسنگرد، هویزه، ماهشهر، شوش و به خیابانها ریخته و با شعارهایی نظیر «هیهات منالذله» علیه بی‌آبی به تظاهرات پرداختند. هجوم نیروی سرکوبگر انتظامی و یکانهای ویژه و گله‌های موتورسوار، بکارگیری گاز اشک‌آور، و فلفل و شلیک بسوی مردم نتوانست مانع از ادامه تظاهرات جوانان شورشی گردد. همزمان جوانان شورشی در اندیمشک و دزفول با روشن کردن آتش اقدام به بستن جاده اصلی نمودند. امروز ۲۹ تیر نیز، مردم جاده خرم آباد بروجرد را درهمبستگی با مردم خوزستان بستند.

 رژيم ضد بشري آخوندي براي مقابله با خیزش مردم خوزستان، از روزهاي گذشته گله هاي نيروهاي سركوبگر از لرستان، تهران واصفهان، به خوزستان گسيل كرده است. گردان موسوم به امام‌علی اصفهان اعزام شده است. اخبار رسيده از درون رژيم حکایت از انتقال شماري از سركردگان جنایتکار سپاه از تهران و سایر استانها به اهواز و انتقال صدها قبضه سلاح پینت بال (جهت رنگ پاشیدن روی افراد برای شناسایی و دستگیری بعدی) و گلوله‌های پلاستیکی به اهواز دارد.

خانم رجوي با درود به مردم بپاخاسته اهواز و ديگر مناطق خوزستان و پايداري ستايش برانگيز آنها، از مردم و جوانان ساير مناطق خواست به حمايت از شورشگران خوزستان برخيزند. فقر و تورم و بیکاري، همچنانكه بيماري و بي آبي و بي برقي ارمغان رژيم آخوندي براي مردم ايران است. آزادي و عدالت تنها با سرنگوني اين رژيم و استقرار دمكراسي و حاكميت ملي امكان پذير است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۹ تیر ۱۴۰۰ (۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا