کمیسیون ورزش

کمیسیون ورزش شورا عموم ورزشكاران و ورزش دوستان را به اعتراض عليه اعدام جنایتکارانه مجیدرضا رهنورد فرا ميخواند


کمیسیون ورزش شورا عموم ورزشكاران و ورزش دوستان را به اعتراض عليه اعدام جنایتکارانه مجیدرضا رهنورد فرا ميخواند

 

صبح امروز شورشگر قهرمان مجیدرضا رهنورد در مشهد به دست دژخیمان رژیم جنایتکار خامنه ای به دار آویخته شد و در كنار محسن شكاري به اسطوره ديگري براي مردم ايران تبديل شد. مجیدرضا در ۲۸آبان دستگیر و در ۸ آذر در بیدادگاه آخوندی به اعدام محکوم شده بود و تنها 20 روز پس از دستگیری، اعدام شد.

مجیدرضای دلاور ورزشکاری جوانمرد و خوشنام بود كه شجاعانه به دفاع از تظاهرات مردم مشهد علیه خامنه ای و مقابله با هجوم وحشیانه بسیجیان هار و تیراندازی نیروهای سرکوبگر پرداخت.

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران این جنایت سبعانه را قويا محکوم میکند و شخص خامنه ای را مسئول مستقيم اين جنايت میداند، اما نه فقط از این جنایت طرفی نخواهد بست بلکه روند سرنگونی تمامیت نظامش را سرعت خواهد بخشید.

کمیسیون ورزش شورا با استقبال از اعلام اعتراض و عزای ملی به مناسبت شهادت مجیدرضا رهنورد و هفتم شهادت محسن شکاری توسط خانم مریم رجوی رییس جمهور منتخب مقاومت ایران، عموم ورزشکاران و ورزش دوستان ایران را به اعتراض علیه این اعدام جنايتكارانه فرا میخواند و از عموم ورزشكاران و مجامع ورزشي در كشورهاي مختلف جهان خواهان محكوم كردن اين جنايت ضد انساني مي باشد. راه و آرمان مجیدرضا رهنورد بر قله افتخار و شرف ایران و ایرانی در کنار ورزشکانی همچون حبیب خبیری، فروزان عبدی و نوید افکاری و … که جانشان را فدای آزادی مردم میهنشان کرده اند خواهد درخشید.

شورای ملی مقاومت ایران- کمیسیون ورزش
۲۱ آذر ۱۴۰۱( ۱۲ دسامبر۲۰۲۲)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا