Uncategorized

ماشين آدمكشي خامنه اي براي ممانعت از قيام لحظه اي توقف نميكند

 

ماشين آدمكشي خامنه اي براي ممانعت از قيام لحظه اي توقف نميكند
پنجشنبه ۷ اعدام، ۴روز اول خرداد ۱۱ اعدام و ارديبهشت ۱۲۳ اعدام، ادامه انتقال محكومان به اعدام به انفرادي
تجمع اعتراضی خانواده محکومان به اعدام در تهران

ماشین اعدام خامنه‌ای براي ايجاد رعب و وحشت و ممانعت از بالاگرفتن قيام بلاوقفه كار ميكند. دژخیمان پنجشنبه ۴ خرداد ۷ زندانی را حلق آویز کردند. یک زندانی در ملأ عام در مراغه، دو زندانی به‌نام‌های عبدالرسول جمشیدی و قادر بخش دهانی در کرمان، دو زندانی به‌نام‌های مهدی سالاری و محمد دارایی در جیرفت، علی پیری و سعيد محمدي فر در ارومیه و سنندج حلق آويز شدند.
سه شنبه ۲ خرداد سعید محمدی از هموطنان کرد پس از ۱۲ سال حبس در زندان مرکزی کرمانشاه، یک زندانی در زندان بندرعباس و دو زندانی‌ به نام‌های مجید جعفری و همچنین علی طبیب در زندان دستگرد اصفهان حلق آویز شدند. در يك اقدام جنايتكارانه ديگر روز سه شنبه شعبه یکم دیوانعالی قضائیه خامنه‌ای حکم جنایتکارانه اعدام یکی از زندانیان قیام به‌نام محمد قبادلو را به اتهام هلاکت یکی از مأموران انتظامی رژیم تأیید کرد. دژخیمان خامنه‌ای در اردیبهشت ماه دست‌کم ۱۲۳ زندانی را اعدام کردند.

یکشنبه ۳۱ اردیبهشت میلاد بهمن زاده زندانی محبوس در زندان تبریز که به اعدام محکوم شده بود پس از انتقال به سلول انفرادی، دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد.
روز چهارشنبه ۳ خرداد جمعی از خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام در مقابل قضائیه خامنه‌ای در تهران دست به اعتراض زدند و خواهان توقف حکم اعدام عزیزانشان شدند. روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت، جمعی از زندانیان سالن ۲ زندان قزلحصار، در اعتراض به اعدام ها دست به اعتصاب غذا زدند.
در يك جنايت ديگر روز دوشنبه ١ خرداد ایمان همتی، ٣۵ ساله، اهل خرم آباد بر اثر ضربات باتون و شلیک مستقیم به ناحیه سر، توسط نیروی جنايتكار انتظامی در تهران به قتل رسید و چهار هموطن دیگر با شلیک مأموران خامنه‌ای مجروح شدند.

مقاومت ايران بار ديگر ملل متحد و كشورهاي عضو و مراجع مدافع حقوق بشر را به اقدام فوري براي نجات جان زندانيان زير اعدام فرا ميخواند.. نقض وحشيانه و سيستماتيك حقوق بشر در ايران بايد به شوراي امنيت ملل متحد ارجاع و سردمداران رژيم در برابر عدالت قرار گيرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۴ خرداد ۱۴۰۲ (۲۵ می ۲۰۲۳)

چهارشنبه ۳ خرداد- تجمع اعتراضی خانواده های زندانیان محکوم به اعدام در مقابل قضائیه جلادان: «نه به اعدام»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا