Uncategorizedاطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

كرهماهنگ سردمداران ، امامان جمعه و رسانه هاي رژیم درمانده آخوندی درباره حمله به اشرف ۳ و ممنوعيت تظاهرات ايرانيان در پاريس براي روحيه دادن به نيروهاي وارفته نظام

كرهماهنگ سردمداران ، امامان جمعه و رسانه هاي رژیم درمانده آخوندی
درباره حمله به اشرف ۳ و ممنوعيت تظاهرات ايرانيان در پاريس براي روحيه دادن به نيروهاي وارفته نظام

• قالیباف رئيس مجلس ارتجاع: دیدید کسانی که بد ما را می خواهند به چه افتضاحی افتاده اند و اوج آن را در مورد مجاهدين شاهد بودیم که اوج قدرت و حوزه نفوذ ما تا کجاست
• روزنامه ایران وابسته به رئيسي: با ضبط اسناد مجاهدين یک امکان بزرگ براي رژيم فراهم ميشود تا شبکه داخلی مجاهدين را زیر ضربه ببرد. رهبری عوامل میدانی و مجازی آشوب‌های پاییز، از نتایج همکاری مرتبطین داخلی با مجاهدين بود
• زهره لاجوردی دختر قصاب اوين و نماينده مجلس ارتجاع: شاهد خبر مسرت بخش ورود پلیس به مقر مجاهدين و ممنوعیت تجمع سالانه این گروه در فرانسه بوديم. آنها که می خواستند در كشور آشوب به راه بیندازند با اسپری فلفل به هلاکت رسیدند
• كيهان سخنگوي خامنه اي: مخالفت فرانسه با گردهمایی مجاهدين و حمله پلیس آلبانی ناشي از اقتدار جمهوری اسلامی است. اما، جمهوری اسلامی نباید به اين بسنده کند… غرب بايد آنها را برای محاکمه و مجازات به ایران تحویل بدهد
• نماینده خامنه‌ای در اردبیل: دولت با مذاکرات پشت پرده اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را متقاعد کرد اگر از مجاهدين حمایت کنند تفاهمی صورت نمیگیرد و مطالبات هسته‌ای که از ما دارید هیچ وقت محقق نمیشود
• كاظم غريب آبادي معاون قضاييه جلادان: «شاهد بودیم که در فرانسه و آلبانی چه اتفاقی رخ داد. کشورهای میزبان مجاهدين باید پاسخگو باشند که چرا آنها را در کشور خود راه داده‌اند انتظار قطعی ما این است که مجاهدين را اخراج کنند

سركردگان، امامان جمعه و رسانه هاي حكومتي در يك كر هماهنگ با استفاده از حمله به اشرف ۳ و ممنوع كردن تظاهرات ايرانيان در پاريس، تلاش ميكنند در یک کر هماهنگ به نیروهای وارفته نظام روحيه بدهند و با روند ريزش آنها مقابله كنند. وحشت از بالا گرفتن قيام و استقبال مردمي از مجاهدين و كانونهاي شورشي به حدي است كه روزنامه ايران وابسته به رئبسي ابراز اميداري ميكند اين وقايع شبكه داخلي مجاهدين را زير ضربه ببرد.

قالیباف رئيس مجلس ارتجاع روز ۳ تير گفت: «دیدید که دشمنان قداره بند و کسانی که بد کشور و ملت ما را می خواهند و افتخار ایران و اسلام را نمی خواهند به چه افتضاحی افتاده اند و اوج آن را در مورد منافقین شاهد بودیم که اوج قدرت و حوزه نفوذ ما تا کجاست.». (خبرگزارس سپاه پاسداران – فارس – ۳ تیر).
روزنامه ایران (وابسته به رئيسي) در ۴ تیر ۱۴۰۲ با اشاره به وقايع فرانسه و آلباني نوشت: «این رویداد را باید به نوعی یک توفیق دیپلماتیک تلقی کرد… با کشف و ضبط اسناد و سرورهای اطلاعاتی سازمان، یک امکان بزرگ برای جمهوری اسلامی می تواند فراهم شود تا شبکه داخلی تروریسم مرتبط با مجاهدين را با دقت و شدت بیشتری زیر ضربه ببرد…. رهبری عوامل میدانی و مجازی در آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱، از جمله نتایج همکاری مرتبطین داخلی با مجاهدين بوده است. چنانچه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌های تفصیلی خود بر نقش مجاهدين در هدایت شبکه اراذل و اوباش داخلی و همچنین زمینه‌سازی‌ تبلیغات ضدایرانی در مجامعی چون شورای اروپا، اشاره داشتند.».
زهره لاجوردی دختر قصاب اوین و عضو مجلس ارتجاع روز جمعه در مجلس گفت: «تغییر موضع اروپایی ها نسبت به مجاهدين نتیجه دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم است…. خبر مسرت بخش حکم دادگاه آلبانی برای ورود پلیس به مقر مجاهدين، رسانه ای شد. همچنین شاهد ممنوعیت تجمع سالانه این گروه در فرانسه بعد از ۱۵ سال بودیم که نشان می دهد موضع کشورهای اروپایی نسبت به مجاهدين تغییر یافته است…. آنهایی که می خواستند در فضای مجازی در کشورمان آشوب به راه بیندازند با اسپری فلفل به هلاکت رسیدند» (خبرگزاری حکومتی مهر – ۲ تیر).
كاظم غريب آبادي معاون قضاييه جلادان در ۴ تیر گفت: «شاهد بودیم که در فرانسه و آلبانی چه اتفاقی رخ داد زیرا این کشورها نیز متوجه خوی تروریستی این گروهک شده‌اند… کشورهای میزبان مجاهدين باید پاسخگو باشند که چرا آنها را در کشور خود راه داده‌اند و بعضاً از آنها حمایت می‌کنند. انتظار قطعی ما این است که این کشورها مجاهدين را اخراج کنند و ما به اقدامات قضائی خود ادامه می‌دهیم» (مشرق وابسته به اطلاعات سپاه).
كيهان سخنگوي خامنه ۳۱ خرداد: مخالفت فرانسه با گردهمایی منافقین و حمله پلیس آلبانی به پایگاه این سازمان را (بايد) به وضوح از اقتدار مثال‌زدنی جمهوری اسلامی و نا‌امیدی غرب از تلاش ۴۴ ساله خود در مقابله با ایران دانست… اما، جمهوری اسلامی نباید به اقدامات دو روز گذشته غرب علیه مجاهدين بسنده کند… جمهوری اسلامی تنها هنگامی برخورد غرب با مجاهدين را جدی تلقی می‌کند که آنها را برای محاکمه و مجازات به ایران تحویل بدهند
فرهاد بشیری عضو مجلس ارتجاع روز يكشنبه در مجلس با اشاره به آلباني و فرانسه گفت: «…. جای خوشحالی دارد و انشاءالله که این رویه همچنان ادامه داشته باشد و با این جرثومه‌های فساد انشاءالله شدیدتر برخورد بکنند و نتیجه‌ اعمال ننگین خودشان را انشاءالله دریافت بکنند.» خبرگزاری دانشجوی رژیم – ۴ تیر).
نور کریمی امام جمعه ایلام: مجاهدين جنگ تمام عیار فضای مجازی علیه ما راه‌انداختند و اروپاییها از آنها حمایت می‌کردند و در فرانسه نشست جهانی داشتند، اما امروز به برکت توان میدانی و دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی در اشرف۳ توسط کشور میزبان مورد تهاجم قرار می‌گیرند و برای اولین بار فرانسه تسلیم اراده جمهوری اسلامی شده و به آنها اجازه تجمع نداد.
آخوند عاملی نماینده خامنه‌ای و امام جمعه اردبیل گفت: «مذاکراتی که پشت پرده انجام شد با اروپایی‌ها و غیر مستقیم با آمریکایی‌ها توسط این دولت، متقاعد کرد اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را متقاعد كرد که اگر شما از مجاهدين حمایت کنید… بین شما و ما تفاهمی صورت نمیگیرد و مطالبات هسته‌ای که از ما دارید هیچ وقت محقق نمیشود ….. با هزار پلیس این هفته دولت آلبانی … به مجاهدين حمله کرد…. فرانسه هر سال برای اینها کنفرانس میگذاشت… فرانسه هم توی این هفته گفت این کنفرانس را نمیگذارم اجرا کنید…» (تلویزیون شبکه سبلان رژیم – ۲ تیر)
آخوند بی‌نیاز امام جمعه کیش گفت: «درگیری پلیس آلبانی با مجاهدين که باعث تعدادی کشته و دهها نفر زخمی شد و سرانشان دستگیر شدتد خبر بسیار خوبی است ….. دشمنان ما مجبورند با ما همراهی کنند».
امام جمعه سامان گفت: فرانسه و آلبانی …. حاضر شدند که با مجاهدين برخوردی جدی کنند تا بتوانند رضایت کشور ایران را جلب کنند . (تلویزیون شبکه جهانبین رژیم ۰ ۲ تیر).
آخوند حسینی امام جمعه کرج گفت: «امروز با اقتداری که نظام جمهوری اسلامی دارد مستکبرین برای نزدیک شدن به جمهوری اسلامی اقداماتی را دارند میکنند اخیرا در فرانسه و آلبانی …» (تلویزیون شبکه البرز رژیم- ۳ تیر)
غبیشاوی امام جمعه آبادان:‌ در همین روزها ما داریم می بینیم حاميان اصلي مجاهدين دارند آنها را قلع و قمع میکنند… تنها تعطیل کردن اشرف در آلبانی کافی نیست خیلی باید لطماتی که با حمايت از اين گروه به این ملت وارد کردند جبران كنند.
مدیر کل دادگستری استان اصفهان در سخنراني قبل از نماز جمعه با اشاره به وقايع فرانسه و آلباني گفت در دیپلماسی هر روز ما شاهد یک فتوحات جدیدی هستیم معاندين یا باید فرار کنن قایم بشوند یا ان‌شاءالله همشان با پرواز تشریف بیاورند و مردم به حقشان باید برسند.
محمدی لائینی امام جمعه ساری: امروز می بینیم پلیس آلبانی به مقر منافقین حمله کرده صد نفر مجروح دو نفر کشته شدند، فرانسه که هر سال نشست مجاهدين را برنامه ریزی میکرد و به اونها اجازه میداد و امکانات میداد امسال اونها را ممنوع کرده است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
۵ تیر ۱۴۰۲ (۲۶ ژوئن ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا