اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران سال ۱۳۸۵

اعدام‌ جنایتکارانه زنداني سياسي کامران رضایی از پيشتازان قیام آبان ۹۸ در شيراز

اعدام‌ جنایتکارانه زنداني سياسي کامران رضایی از پيشتازان قیام آبان ۹۸ در شيراز
پنجمين زنداني سياسي اعدام شده توسط قضائيه جلادان در يك هفته زير چتر جنگ در غزه

دژخیمان خامنه‌ای روز پنجشنبه ۹ آذر کامران رضایی ۳۳ ساله، از پيشتازان قیام آبان ۹۸ در شيراز را پس از چهارسال حبس و شكنجه در زندان عادل آباد به انتقام هلاکت یک بسیجی حلق‌آویز کردند. او پس از دستگیری در آبان ۱۳۹۸ مدت ۷ ماه در سلول انفرادی و زیر شکنجه‌های دژخيمان خامنه‌ای برای گرفتن اعتراف اجباری قرار داشت.
از دوم تا نهم آذر طي يك هفته اين پنجمين زنداني سياسي است كه زير چتر جنگ در غزه توسط قضائيه جلادان اعدام مي‌شود.
ميلاد زهره‌وند از دستگيرشدگان قيام ۱۴۰۱ در ملاير، علي صابر از هواداران قديمي مجاهدين، ايوب كريمي از هموطنان كرد اهل سنت، هاني آلبوشهبازي از هموطنان عرب و كامران رضايي قهرماناني هستند كه اعدام آنها طي يك هفته برملا شده است.

علاوه بر زندانيان سياسي، روز چهارشنبه ۸ آذر قضائيه جلادان ۸ زندانی ديگر را هم اعدام كرده است كه شامل 3 اسم جديد به نام‌هاي باقر محمدی، کیومرث رضایی و احد اسلامی است. به این ترتیب شمار زندانیان اعدام شده در ۹ روز اول آذر ۱۴۰۲ دست کم به ۳۷ تن بالغ میشود.

مقاومت ایران بار دیگر بر ضرورت اقدام فوری شوراي امنيت ملل متحد برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم آخوندها و نجات جان زندانیان زیر اعدام به‌ویژه زندانیان سیاسی تأکید می‌کند و خواستار بازدید هیأت حقیقت‌یاب بین‌المللی از زندان‌های ایران و دیدار با زندانیان می‌باشد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۰ آذر ۱۴۰۲ (اول دسامبر ۲۰۲۳)

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا