اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

ايران – نمايش انتخابات ارتجاع – شماره ۶ تحريم سراسري و شكست همه‌جانبة خامنه‌اي در نمايش انتخابات و مهندسي آخوندي تبريك خانم رجوی به عزم و ارادة ملت ایران در رفراندوم تحريم رژيم و انتخابات قلابي

ايران – نمايش انتخابات ارتجاع – شماره ۶

تحريم سراسري و شكست همه‌جانبة خامنه‌اي در نمايش انتخابات و مهندسي آخوندي
تبريك خانم رجوی به عزم و ارادة ملت ایران در رفراندوم تحريم رژيم و انتخابات قلابي

امروز مردم ايران شاهد تحريم سراسري و شكست همه‌جانبة خامنه‌اي در شعبدة انتخابات رژيم آخوندها بودند.
خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيدة مقاومت ايران براي دوران انتقال حاكميت، عزم و ارادة ملت ايران در رفراندوم تحريمي رژيم و انتخابات قلابي آن را تبريك گفت.
خانم رجوي آنچه را كه امروز در ايران گذشت و همه به چشم ديدند، «نـه» بزرگ به ديكتاتوري و رأی مردم ایران به سرنگونی رژيم ولايت فقيه توصيف كرد كه حق حاكميت ملت ايران را غصب و پايمال كرده است. بدون شک خامنه‌ای و رژیم ولايت فقيه از این نمایش به مراتب ضعیف‌تر و شکننده‌تر بیرون می‌آیند و روند سرنگونی تسریع می‌شود. در چنين وضعيتي تقلب هم ديگر فايده و اثر ندارد و باعث آبروريزي هر چه بيشتر و تمسخر مردم مي‌شود.
خانم رجوي افزود : «نـه» قاطع مردم ايران نشان از قیام‌هایی است که صدای پای آن از هم اكنون به گوش مي‌رسد و سرنگوني فاشيسم ديني را نويد مي‌دهد.

يادآوري مي‌كنيم كه خامنه ای در سخنرانی روز ۹ اسفند خود چند بار تأکید کرد مشارکت در انتخابات تضمین «امنیت ملی» است. همه می‌دانند امنیت ملی در فرهنگ لغت اين رژیم چیزی جز امنیت نظام منحوس ولایت فقیه نیست. بنابراین همه ارگان‌های حافظ نظام همچون سپاه و بسیج و وزارت اطلاعات و دیگر ارگان‌های سرکوب با انواع تقلب‌ها و رأی‌سازی‌های نجومی باید بر تحریم سراسری آن سرپوش بگذارند. وزارت کشور که توسط پاسدار وحیدی اولین سرکردة نیروی تروریستی قدس اداره می‌شود، به دستور خامنه‌ای موظف است با انواع تقلبها و رأی سازیها و ضریب زدن به آرای مأخوذه در اتاق تجمیع، درصد مشارکت در انتخابات را بیش از نمایش‌های قبلی اعلام کند.
حذف شرط شناسنامه عکس‌دار برای رأی دادن، مهر نزدن شناسنامه‌ها به هنگام رأی دادن، قبول کردن 5 نوع کارت شناسایی برای رأی دادن و خریدن رأی، برخی از راههای تقلب کلان در نمایش انتخابات امروز بود.
شايان توجه است كه هيچيك از التماس و درخواست‌هاي خامنه‌اي و سران و سركردگان رژيم براي رأي دادن نتوانست مردمي را كه 5 دهه است با ترفندهاي آخوندها در مقطع انتخابات آشنا هستند، به پاي صندوق بكشاند. اين تحريم به واقع يك شكست بزرگ براي فاشيسم ديني به رغم همة تهديد و تطميع‌ها و وعده و وعيدها بود. در عمل ثابت شد كه در اين رژيم جايي براي انتخاب نيست و آن كس كه رأي مي‌دهد يا خائن و صاحب منفعت و يا هنوز در زمرة اقشار نا‌آگاه است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ (اول مارس ۲۰۲۴)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا