اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

شکست فضاحت بار خامنه ای درنمایش انتخابات و اعتراف به تحریم انتخابات از سوی 80درصد مردم تهران

طبق آماررژیم برغم همه تقلبات آرای کسانی که ازتهران وارد مجلس شده اند4تا7.6درصد واجدان شرایط است ستاد اجتماعی مجاهدین درداخل: براساس مانیتور مستمر1941شعبه رای در سراسرکشور شرکت کنندگان ماکزیمم 8.2 درصد است

شکست فضاحت بار خامنه ای درنمایش انتخابات و اعتراف به تحریم انتخابات از سوی 80درصد مردم تهران
طبق آماررژیم برغم همه تقلبات آرای کسانی که ازتهران وارد مجلس شده اند4تا7.6درصد واجدان شرایط است
ستاد اجتماعی مجاهدین درداخل: براساس مانیتور مستمر1941شعبه رای در سراسرکشور شرکت کنندگان ماکزیمم 8.2 درصد است

نتایج نهایی شمارش آرای حوزه انتخابی تهران بزرگ برای مجلس ارتجاع که روز 14 اسفند توسط وزارت کشور اعلام شد نشان میدهد که علیرغم همه آمارسازیها و تقلبات کلان، مجموع آراء صحیح ۱۵۶۹۸۵۷میباشد که نسبت به واجدان حق رای در همین حوزه که 7 میلیون و 775 هزار و 357 نفر است، 80درصد مردم تهران این نمایش را تحریم کرده اند.
رأی نفر اول تهران (597.770 رأی) فقط 7.6 درصد واجدان و رأي نفر چهاردهم، آخرین نفری که در دور اول به مجلس راه یافته است (316.374 رأی) یعنی ۴ درصد واجدان حق رأی در تهران است. رأی نفر اول مجلس رژیم در تهران 47 درصد رای نفر اول همین مجلس در سال ۱۳۹۸ با 1.265.287رأی است
فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت قبلی مجلس ارتجاع گفت: «نتیجه انتخابات یک شکست است نه یک پیروزی.» (روزنامه ستاره صبح رژیم – ۱۳ اسفند).
سردبیر خبرگزاری سپاه پاسداران در یک اذعان بی سابقه نوشت «مشارکت در این دوره از انتخابات، به نسبت میانگین ادوار پیشین انتخابات مجلس، ۱۸ درصد کمتر بود». (خبرگزاری فارس سپاه پاسداران – ۱۳ اسفند).
سایت بهار نیوز رژیم ۱۳ اسفند از «بیش از ۵۰۰ هزار رای باطله در تهران…» خبرداد و نوشت: «درشیراز با یک میلیون و 390 هزار واجد شرایط، نفر اول با 78 هزار رای، به مجلس راه یافته به عبارتی نزدیک به 95 درصد مردم به نفر اول رای نداده‌اند! واقعا به این افراد نماینده مردم می‌شود گفت؟».
روزنامه فرهیختگان وابسته به ولایتی مشاور خامنه ای نیز نوشت: «… پرونده حوادث ۹۸ و ۴۰۱ که در خیابان باز شده بود در میدان سیاست هیچ‌گاه بسته نشد…. گزاره تحریم انتخابات در معنادارترین زمان خود قرار گرفته بود…»(روزنامه فرهیختگان 14 اسفند).
روزنامه حکومتی شرق نوشت: « نمایندگانی قرار است برای بیش از ۸۰ میلیون ایرانی تصمیم بگیرند و قانون وضع کنند که حتی تعداد آرای‌شان به ۱۰ هزار رأی نرسیده است.». (روزنامه شرق -۱۴ اسفند).
ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور روز 12 اسفند اعلام کرد مجموع رای دهندگان در 1941شعبه رأي‌گيري، شامل شعبه‌هاي بزرگ و متوسط و كوچك در تهران و شهرها و روستاها و مناطق مختلف كشور، که از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 بي‌وقفه مورد مانيتور قرار گرفت 156 هزار و 597 نفر بود يعني به طور متوسط در هر شعبه 81 نفر رأي دادند. در نتيجه تعداد رأي دهندگان در 59 هزار شعبه در كل كشور حدود 4 ميليون و 779 هزار نفر است كه با تقريب افزوده به 5 ميليون بالغ مي‌شود. به اين ترتيب ميزان مشاركت به نسبت ۶۱،۱۷۲،۲۹۸ نفر دارندگان حق رأي، 2/8 درصد است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۴ اسفند۱۴۰۲ (۴ مارس۲۰۲۴)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا