سال ۱۳۹۶

چنگ انداختن داعش به پدرخوانده اش در تهران بر سر قبر دجال و مجلس ارتجاع

موجب خوشحالی و ذوق خامنه ای برای برون رفت از بن‌بست و انزوای منطقه‌ای و بین المللی

ریختن خون بیگناهان تحت هر عنوان محكوم و عملكرد داعش آشكارا به نفع ولایت فقیه است

در پی ائتلاف بزرگ بین المللی شامل كشورهای عربی و اسلامی و آمریكا علیه جنگ افروزی و تروریسم رژیم آخوندی، داعش كه سالها با رژیم ایران كاری نداشت، امروز به نحوی غیرمترقبه در تهران به پدرخوانده اش بر سر قبر دجال و در مجلس ارتجاع چنگ انداخت. 

آخوند روحانی میگوید این «حادثه غیرمنتظره نیست» و خامنه ای «این ترقه‌بازیها» را ناچیز و بی تأثیر میخواند. مسابقه تروریسم بین مدعیان خلافت سنی و خلافت به اصطلاح شیعی تحت عنوان ولایت فقیه در تهران؛ حتی اگر سفارشی و نمایشی نباشد؛ موجب ذوق و خوشحالی خلیفه ارتجاع است.
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، ریختن خون بی گناهان را تحت هر عنوان محكوم كرد و گفت: عملكرد داعش آشكارا به نفع ولایت فقیه است و خامنه ای برای برون‌رفت از بن‌بست و انزوای منطقه ای و بین المللی قویاً از آن استقبال میكند. بانی و حامی شماره 1 تروریسم، بدینوسیله میخواهد مزورانه جای جلاد و قربانی را عوض نموده و بانكدار مركزی تروریسم را  قربانی جلوه دهد.  
خانم رجوی یادآوری كرد: مقاومت ایران همیشه گفته است كه سرنگونی دیكتاتوری مذهبی و تروریستی در ایران و انحلال كلیه نهادها و مظاهر سركوب و خفقان، بر عهده مردم و مقاومت ایران است. به همین خاطر، ما خواهان پایان دادن به سیاست استمالت از رژیم آخوندها و برسمیت شناختن مقاومت عادلانة مردم ایران بوده ایم. 
برای ریشه كن تروریسم در منطقه: 
– سپاه پاسداران ولایت فقیه باید یك موجودیت تروریستی اعلام شود.
– پاسداران و شبه نظامیان خلافت خامنه ای از سوریه و عراق و یمن و كشورهای دیگر باید به هر قیمت بیرون رانده شوند. 
– كنفرانس كشورهای اسلامی باید رژیم آخوندها را اخراج كند و مقاومت مردم ایران برای بزیر كشیدن فاشیسم دینی را برسمیت بشناسد.
مردم ایران پس از 38سال سركوب و اعدام و زندان و خفقان به چیزی كمتر از آزادی، دمكراسی و حاكمیت جمهور مردم رضایت نمی‌دهند. 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران 

17 خرداد 1396 (7 ژوئن2017)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا