سال ۱۳۹۳

در مراسمی به مناسبت شروع ماه رمضان و در همبستگی با مردم سوریه و عراق مریم رجوی عموم كشورهای منطقه را به همبستگی و اتحاد در مقابل رژیم آخوندی فراخواند

 ایران فردا مبشر دوستی و برادری در منطقه است. ما می‌توانیم منطقه‌یی خالی از خصومت و فرقه گرایی و افراط گرایی به تبع آن منطقه یی قدرتمند و پیشرفته داشته باشیم.

فراخوان به حمایت از مجاهدان لیبرتی، پیشگامان مبارزه با بنیادگرایان تروریست حاكم بر ایران.

روز یكشنبه 8تیر (29ژوئن) خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، در كنفرانسی با شركت شخصیتهای سیاسی از 17كشور جهان، در مقر اقامتش در اور سور اواز، فرارسیدن ماه مبارك را به عموم مسلمانان تبریك گفت و ماه رمضان امسال را ماه همبستگی با ملتها‌ی عراق، سوریه و ایران كه برای آزادی از چنگال نظام منحوس ولایت فقیه و مزدورانش به‌پا خاسته‌اند، اعلام كرد.

خانم رجوی با تأكید بر اینكه رژیم ایران طی 35 سال گذشته عامل اصلی جنگ مذهبی و فرقه یی و دست‌اندازی و تجاوز به كشورهای مختلف و انقسام در فلسطین و كشتار مردم بیدفاع و بیگناه سوریه و عراق بوده است گفت: اولین و مهمترین قدم برای پایان دادن به این وضعیت، سرنگونی رژیم آخوندی و استقرار یك نظام مردمی در ایران است. ایران آینده، مبشر دوستی و برادری و صلح در منطقه است. مصالح مردم ایران در همبستگی با همسایگان و برادران مسلمان و عربشان است و بدون شك در ایران فردا، ما قادر خواهیم بود با روح اخوت بر همه مسایل باقیمانده از قبل فایق آییم و همه اختلافات را با گفتگو و برادری حل كنیم. ما با هم می‌توانیم منطقه‌یی خالی از خصومت و اختلاف و به تبع آن منطقه یی قدرتمند و پیشرفته داشته باشیم.

وی خطاب به همه دولتهای منطقه گفت: «در حالی كه حاكمان ایران برای گسترش جنگ شوم خود و نابودی كل منطقه خیز برداشته‌اند، تعلل و درنگ در مقابل آنها فاجعه‌بار است. زمان آن است كه این رژیم را به كلی طرد كنید، مناسبات سیاسی و اقتصادی خود با آن را متوقف سازید، عوامل و وابستگان آن را از كشورهای خود اخراج كنید و پایگاههای اطلاعاتی و تروریستی آن را برچینید و زمان آن است كه از پایداری مجاهدان آزادی در لیبرتی كه قیمت سنگین مبارزه با دشمن اصلی تمام منطقه را می‌پردازند، حمایت كنید».

رجوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ورای مصائبی كه منطقه ما با آن مواجه است، واقعیت مهمتری در حال تكوین است. وی افزود: «ملایان ایران با استفاده از سه جنگ بزرگ در عراق و افغانستان و منافع بادآوردة این جنگها طی ربع قرن به گسترش سلطة شوم خود در منطقه و توسعه بنیادگرایی و صدور تروریسم پرداخته بودند. اما دیكتاتوری مذهبی حاكم بر ایران، سه سال و نیم بعد از شروع بهار عرب و انقلاب مردم سوریه و حالا هم قیام مردم عراق، وارد روند معكوس شده و با شكستهای بزرگ منطقه‌یی موجودیتش به‌لرزه در آمده است. هر چند درد و رنج مردم سوریه را طولانی كرده، اما خود نیز در سوریه به تله افتاده است و دچار بن‌بست خردكننده‌یی است كه جز شكست كامل چشم‌اندازی ندارد. در عراق نیز كه مالكی و آخوندها موجودیت خود را در خطر می‌بینند می‌خواهند شكست بزرگ خود را به حساب تروریستهای افراطی بگذارند تا هم دخالت پاسداران و جنایت علیه بیگناهان را توجیه كنند و هم این‌كه ملتمسانه، آمریكا را به بمباران مردم در مناطق آزاد شده متقاعد كنند. اما حالا همه در داخل و خارج عراق اذعان می‌كنند آنچه در عراق می‌گذرد جنگ بین مردم عراق با مالكی و رژیم ایران است و بر كناری مالكی نخستین قدم در راه اصلاح امور است».

 شخصیتهای سیاسی از كشورهای مصر، فلسطین، عراق، اردن، سوریه، الجزایر، تونس، مراكش، بحرین، یمن، امارات، پاكستان، افغانستان، هندوستان، تركیه ، آذربایجان و ایران در این كنفرانس شركت كرده بودند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

7تیر 1393 (29ژوئن2014)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا