سال ۱۳۹۳

ایران: اعدام 31 زندانی در 5 روز شامل 10 اعدام در ملأعام

 مریم رجوی: فراخوان به ارجاع پرونده نقض حقوق بشر ایران به شورای امنیت.

 دژخیمان رژیم آخوندی روز پنجشنبه 16مرداد 9زندانی را در كرمانشاه اعدام كردند. بنا بر اخبار دریافتی، هفت تن از این زندانیان در زندان مركزی كرمانشاه حلق آویز شدند. دو زندانی دیگر به طرز فجیعی در میدان آزادی این شهر با استفاده از اتوبوس و آویزان كردن از پل، اعدام شدند.

به این ترتیب دژخیمان حاكم بر ایران صرفاً طی 5روز اخیر، همزمان با اولین سالگرد روی كار آمدن آخوند روحانی، دست كم 31زندانی را به دار آویختند. 10تن از اعدام شدگان در شهرهای شیراز، كرج و كرمانشاه در ملأعام به دار آویخته شدند. این در حالی است كه بسیاری از زندانیان مخفیانه اعدام می شوند و از انتشار اخبار آن جلوگیری می‌شود.

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، با تاكید بر اینكه رژیم آخوندی با اعدامهای فزاینده جمعی و خودسرانه در صدد ایجاد جو رعب و وحشت و جلوگیری از بروز قیامهای مردمی است، گفت این اعدامها هرگونه توهم میانه روی و اعتدال را در فاشیسم مذهبی حاكم بر ایران باطل كرده و نشان می دهد آخوند روحانی كه بخشی از نظام ولایت فقیه است، مأموریتی جز حفظ نظام ندارد.

خانم رجوی جامعه جهانی را به احاله پرونده نقض حقوق بشر توسط فاشیسم مذهبی حاكم بر ایران به شورای امنیت ملل متحد فراخوند و گفت این رژیم طی 36سال گذشته صرفاً با اتكا به كشتار و بر پا كردن بساط دار و شكنجه در زندانها و میدانها و خیابانهای كشور به حیات ننگین خود ادامه داده است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

17 مرداد ماه 1393 (8 اوت 2014)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا