سال ۱۳۹۳

ایران: گسیل گله های چماقدار به شهرهای مختلف به ویژه تهران برای سركوب زنان و جوانان

 رژیم ضد بشری آخوندی برنامه گسترده ای برای تشدید سركوب زنان و جوانان تدارك دیده است..در همین رابطه سركرده چماقداران و بسیجیان موسوم به «انصار حزب‌الله» از فعال شدن «گروه‌های سیار امر به معروف و نهی از منکر به شکل گسترده به ویژه در تهران» خبر داد. ماموریت این دار و دسته های اوباش  ایجاد مزاحمت برای مردم به ویژه زنان و جوانان به بهانه آخوند ساخته «بدحجابی» است.

به گفته وی گستره این عملیات سركوبگرانه سراسر كشور است  اما میدان عمل در تهران بسیار وسیع و حجم عملیات بالا خواهد بود.

خبرگزاری حكومتی ایسنا در باره سابقه اقدامهای این نیروی سركوبگر نوشت:  این گروهها در مدت تکمیل سازماندهی نیز در قالب تیم‌های چند ده نفره برادران و خواهران، در نقاط مختلف شهر، ماموریت خود را بدون آنکه بُعد رسانه‌ای داشته باشد به شکل مقدماتی به اجرا گذاشته‌اند».

  پاسدار عبدالحمید محتشم، فرمانده جنایتكار «انصار حزب‌الله»  با اعتراف به نفرت عمومی از رژیم آخوندی و پاسداران گفت ”وزن مفسدین و حامیان آنان در جامعه به ضرر متدینین تغییر یافته” است. وی وعده داد كه «با وجود همه حملات شبانه‌روزی معاندان و منافقان… مفسدان را …منکوب و حامیان آنان را از صحنه عمل حذف کند» . وی افزود: «اگر ما به مقابله با این جریان برنخیزیم، این جریان مفسد خواهد بود که در برابر حزب‌الله خواهد ایستاد».

  «انصار حزب الله»  دسته های اراذل و اوباشی هستند كه تماما پاسدار و از ارگانهای وابسته به اطلاعات پاسداران می باشند، در سال  88 در پوشش لباس شخصی ها نقش ویژه ای در سركوب قیام مردم داشتند. عبدالحمید محتشم از جمله فرماندهان رده بالای سپاه پاسداران است كه اكنون در كسوت لباس شخصی به فرماندهی سركوب و جنایت مشغول است. 

گسترش گسیل گله های چماقدار به شهرهای مختلف كشور به ویژه تهران، واكنش رژیم پابه گوری است كه از یكسو با  گسترش اعتراضات اجتماعی به ویژه رویارویی جوانان با ایادی سركوبگر رژیم رو به رو است و از سوی دیگر به خاطر ماهیت ضدمردمی و قرون وسطایی خود توان كمترین پاسخگویی به ابتدایی ترین نیازهای مردم به ستوه آمده را ندارد.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

23شهریور 1393 (14سپتامبر 2014)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا