سال ۱۳۹۲

ایران: تشدید سرکوب با نزدیکتر شدن نمایش انتخابات

 با نزدیک شدن نمایش انتخابات و تصفیه و جراحی بزرگ در رأس حکومت آخوندی، در وحشت از بالا گرفتن خیزشهای مردمی، رژیم آخوندی به سرکوب و اختناق ابعاد جدیدی بخشیده است.

در روز ۲۸اردیبهشت ماموران زندان اوین به دنبال انتشار پیامی از سوی روحانی زندانی آقای کاظمینی بروجردی مبنی بر تحریم انتخابات رژیم آخوندی، از ملاقات او با خانواده اش جلوگیری کردند. پس از این پیام  از وضعیت و محل نگهداری وی اطلاعی در دست نیست.

در همین روز، عوامل سرکوبگر نیروی انتظامی در استان گلستان با حمله به خانه های مردم آنتنهای ماهواره یی در شهرهای مختلف این استان از جمله، گرگان، گنبد، آزادشهر و کردکوی  را جمع‌اوری و ضبط کردند. 

ارگان سرکوب موسوم به پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) نیز شماری از دفاتر خدمات اینترنت (کافی نت ها) را در شهرهای مختلف کشور از جمله در بجنورد به بهانه رعایت نکردن چارچوبهای اعلام شده توسط این ارگان سرکوب به منظور اعمال اختناق و سانسور را رعایت نکرده اند، تعطیل کرده اند.

در روز ۳۱اردیبهشت همزمان با حذف رفسنجانی و مشایی، سرویس پیامک کوتاه در تهران قطع شد. در روز قبل از آن، در ارتباطات صوتی کاربران از طریق اینترنت  نیز اخلال ایجاد شد و ارگانهای سرکوبگر این گونه ارتباطها را زیر عنوان «محتوای مجرمانه» مسدود کردند.

 دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

اول خرداد۱۳۹۲ (۲۲مه۲۰۱۳)

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا