سال ۱۳۸۹

دستگاه قضاییه رژیم آخوندی, حکم اعدام زندانی سیاسی جعفر کاظمی را مورد تأیید قرار داد او به خاطر حضور پسرش در اشرف ”محارب” شناخته شد

دستگاه قضاییه رژیم ددمنش آخوندی, حکم جنایتکارانه اعدام زندانی سیاسی جعفر کاظمی را به اتهام هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران بار دیگر مورد تأیید قرار داد.

مقاومت ایران دبیرکل, شورای امنیت, کمیسر حقوق بشر ملل متحد و عموم مدافعان حقوق بشر را به اقدام فوری جهت نجات جان جعفر کاظمی و دیگر زندانیان سیاسی فرا می خواند.
جعفر کاظمی ۴۷ساله, از زندانیان سیاسی دهه۶۰, باردیگر در روز ۲۷شهریور۸۸ دستگیر و به زندان اوین منتقل شد.

دژخیمان با انواع شکنجه ها و اعمال فشارهای قرون وسطایی, او را برای شرکت در صحنه پردازیهای تنفرآور و دادگاههای نمایشی و اعترافهای اجباری, به شدت تحت فشار قرار دادند. اما وقتی با مخالفت وی مواجه شدند, او را در روز ۶اردیبهشت, به اتهام آخوندساخته «محارب» و «تبلیغ علیه نظام از طریق همکاری با گروههای معاند» به اعدام محکوم کردند. 
این حکم جنایتکارانه بر خلاف قوانین قرون وسطایی رژیم, در دیوانعالی آخوندها بررسی نشد و صرفأ در یک اقدام نمایشی, در یکی از شعبه های بیدادگاههای استان تهران, به ریاست سردژخیم زرگر تأیید شد. آخوند زرگر جنایتکاری است که دستش تا مرفق به خون مجاهدان و مبارزان کشور آلوده است. 
بنا به یک گزارش دیگر, دژخیمان تماسهای زندانیان سیاسی بند۳۵۰ اوین با خانواده هایشان را به طور ناگهانی قطع کرده اند که باعث نگرانی خانواده زندانیان محکوم به اعدام شده است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۷ مرداد۱۳۸۹ (۲۹ژوییه ۲۰۱۰)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا