سال ۱۳۹۰

سفر شکست خورده هیأت اطلاعاتی ملایان به فرانسه برای توطئه علیه مقاومت ایران

وزارت اطلاعات رژیم، طی روزهای۲۷تا۳۱شهریور، گروهی از مأموران خود را تحت عنوان فریبنده «انجمن دفاع از قربانیان تروریزم در خاورمیانه» به پاریس اعزام کرد تا به خیال خود، با لجن پراکنی و شیطان سازی، با حمایت گسترده اجتماعی و سیاسی از مقاومت ایران و مجاهدان اشرف در فرانسه به ویژه حمایت اکثریت پارلمان فرانسه مقابله کند

 و بر ماهیت و عملکردهای تروریستی رژیم آخوندی سرپوش بگذارد. اکثریت نمایندگان سنا و مجلس ملی فرانسه طی دو بیانیه جداگانه که در تاریخهای ۲۲دی۱۳۸۹ و ۲۸اردیبهشت۹۰ اعلام شد،

حمایت خود را از مقاومت ایران و مجاهدین اشرف اعلام کردند. اکثریت نمایندگان مجلس ملی فرانسه، که تمامی تنوع سیاسی پارلمان را نمایندگی می‌کنند، از دولت این کشور خواستار «شناسایی مقاومت علیه دیکتاتوری مذهبی در ایران و برقراری گفتگو با شورای ملی مقاومت ایران» شده اند.

مقدمات سفر عوامل اطلاعاتی ملایان توسط یکی از همکاران فرانسوی وزارت اطلاعات فراهم شده بود که سال گذشته   به ایران سفر کرده بود. مزدوران اعزامی عبارت بودند از: روح الله لطیفی رستمی, زهرا سبحانی, منصوره کرمی, نادر گنجی, محمود نواب مطلق و معصومه اسکندری. آنها برای پنهان کردن ارتباط خود با سفارت، به طور مخفیانه درخارج از سفارت با یکی از مأموران اطلاعاتی در سفارت فرانسه،  تماس می گرفتند.

مأموریت عوامل اطلاعات رژیم به خاطر خودداری نمایندگان مجلس، شهرداران و سایر شخصیتهای سیاسی و روزنامه‌نگاران فرانسوی و همچنین شخصیتهای ایرانی از ملاقات با آنها، با شکست مواجه شد. مأموران اعزامی فقط توانستند با سه-چهار نفر ملاقات کنند که آنها نیز اغلب حاضر به پذیرش دعاوی مزدوران علیه مجاهدین و مقاومت نشدند.

عوامل اطلاعات آخوندی با پنهان کردن ماهیت واقعی خود در کنفرانسی به نام «قربانیان تروریسم» شرکت کردند. خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس در روز ۴مهر به نقل از روح الله رستمی، به اصطلاح مدیر عامل انجمن، درباره هدف از شرکت در این کنگره   نوشت: «انجمن، به عنوان نماینده ایران و خاورمیانه در خصوص جنایات گروه های تروریستی خصوصاً مجاهدین خلق (منافقین)… اطلاع رسانی کرد. شرکت در این کنفرانس نشان داد که مجاهدین خلق یک گروه تروریستی خطرناک است».

خبرگزاری پاسداران به نقل از مزدوری به نام نواب مطلق می نویسد: «ارتباط دائم انجمن با تشکلات غیردولتی دیگر دنیا یکی از مسئولیتهای مهم اطلاع رسانی است. باید تلاشهای زیادی برای افشای ماهیت تروریستی مجاهدین خلق خصوصاً فساد مالی آنها در اروپا صورت گیرد».

این انجمن پوششی وزارت اطلاعات در خرداد۸۶ با نام انجمن «عدالت» توسط اداره کل التقاط این وزارتخانه (اداره تخصصی برای سرکوب مجاهدین) تأسیس شد. هدف از تأسیس این انجمن مقابله با خروج نام مجاهدین از لیست تروریستی و جلوگیری از فعالیتهای گسترده سیاسی مجاهدین در اروپا بود. گردانندگان این انجمن که همگی از اعضای وزارت اطلاعات هستند، در سه سال اخیر سه سفر به اروپا (ژنو, بروکسل و پاریس) داشته اند. برگزاری نمایشگاه علیه مجاهدین در داخل کشور و ملاقات با سفیران و نمایندگان برخی از کشورهای اروپایی از دیگر اقدامهای این مزدوران است. این انجمن برای رد گم کردن به تازگی نام خود را به «انجمن دفاع از قربانیان تروریزم در خاورمیانه» تغییر داده است.

مقاومت ایران نسبت به اهداف تروریستی و توطئه گرانه رژیم آخوندی از اعزام مأموران اطلاعاتی به فرانسه، هشدار می‌دهد و از مقامهای مسئول می‌خواهد منطبق با تصمیم آوریل۹۷ شورای اتحادیه اروپا جاسوسان و مأموران اطلاعات را از اروپا اخراج و به آنها اجازه ورود به کشورهایشان را ندهند.

 دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۶مهر ۱۳۹۰ (۲۸سپتامبر۲۰۱۱)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا