اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

ادامه مسموم كردن دانش آموزان دختر در تهران و شهرهاي ديگر مانند کرج، ارومیه، سنندج و خوی امروز دوشنبه ۲۱ فروردین مسموم کردن جنایتکارانه دانش آموزان مدارس دخترانه ادامه پیدا کرد و دانش آموزان دختر در برخي

ادامه مسموم كردن دانش آموزان دختر در تهران و شهرهاي ديگر مانند کرج، ارومیه، سنندج و خوی
امروز دوشنبه ۲۱ فروردین مسموم کردن جنایتکارانه دانش آموزان مدارس دخترانه ادامه پیدا کرد و دانش آموزان دختر در برخي

مدارس در تهران و برخي شهرها از جمله کرج، ارومیه، سنندج و خوی مسموم و شماري از آنان به بيمارستان منتقل شدند.
بازاریان و کسبه سقز در اعتراض به حملات شیمیایی به مدارس دخترانه امروز دست به اعتصاب زدند. روز یکشنبه دست‌کم ۶ مدرسه دخترانه در سقز با گاز سمی مورد حمله قرار گرفته بود.
برغم مسموميت صدها دانش آموز در چند روز گذشته مجید میر احمدی معاون امنیتی – انتظامی وزیر کشور وقیحانه گفت: «چند موردی که در سال جدید پیش آمد که بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت برخی از دانش آموزان برای تعطیلی کلاس ها و مدارس بوده است …. یکی دو مورد نیز استفاده از گاز فلفل توسط دانش آموزان بوده است که شناسایی شدند و قطعاً با آن ها برخورد خواهد شد.». (خبرگزاری حکومتی مهر – ۲۱ فروردین).
روزنامه حكومتي اطلاعات روز گذشته نوشت: «گویا دستهای قدرتمندی در پس این توطئه و آسیب فعالیت دارد که نمی گذارد گره از رازهای آن گشوده و این بساط زشت برچیده شود… توجیه ناهنجار و نامعقول برخی نمایندگان مجلس یا مدیران آموزش و پرورش و وزارت کشور نیز بر ابهام و عارضه افزوده زیرا تناقض و فقدان منطق در آن مشهود است و افکار مردم را اقناع نمی‌کند… برخی مسئولان در روزهای اخیر برای چندمین بار از شیطنت و بازیگوشی دانش آموزان سخن گفته اند…. ولی مردم می پرسند چرا در مدارس پسرانه که بازیگوشی و شیطنت بیشتر است این مسائل رخ نمی‌دهد؟».
خانم مریم رجوی با درود به مردم غیرتمند سقز و مهاباد كه دیروز و امروز در اعتراض به مسموم كردن دختران معصوم توسط رژیم آخوندها، دست به تظاهرات و اعتصاب زدند و در برابر نیروهای سركوبگر به مقاومت پرداختند گفت آن‌ها اراده مردم ایران برای سرنگونی دیكتاتوری دینی را بازتاب می‌كنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ (۱۰ آوریل ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا