اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

۸ اعدام جنايتكارانه در شنبه و یکشنبه در سنندج و کرمان، ۸۱ اعدام از ابتداي ارديبهشت ادامه انتقال زندانیان به سلولهای انفرادی برای اعدام

خانم مريم رجوي: خامنه‌ای در وحشت از خشم مردم و بحران‌های مرگباري که رژیم را محاصره کرده، به تشديد اعدام و كشتار روي آورده است، اما او از سرنگوني محتوم گريزي ندارد و اين جنون اعدام و خونريزي آتش خشم خلق را دو چندان ميكند

 

 


۸ اعدام جنايتكارانه در شنبه و یکشنبه در سنندج و کرمان، ۸۱ اعدام از ابتداي ارديبهشت
ادامه انتقال زندانیان به سلولهای انفرادی برای اعدام
خانم مريم رجوي: خامنه‌ای در وحشت از خشم مردم و بحران‌های مرگباري که رژیم را محاصره کرده، به تشديد اعدام و كشتار روي آورده است، اما او از سرنگوني محتوم گريزي ندارد و اين جنون اعدام و خونريزي آتش خشم خلق را دو چندان ميكند

دژخیمان خامنه‌ای در ادامه موج اعدامها، روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت دو زندانی به‌نام‌های سعید ارجمندی ۲۲ ساله و کیومرث منبری را در زندان مرکزی سنندج و روز شنبه ۲۳ اردیبهشت، ۶ زندانی را در زندان کرمان حلق آویز کردند.
روز جمعه ۲۲ اردیبهشت یک هموطن بلوچ به‌نام حسین ریگی ۲۳ ساله را در زندان وکیل آباد مشهد، روز چهارشنبه۲۰ اردیبهشت یک زندانی به‌نام صابر پیامیان را در زندان دیزل آباد کرمانشاه و دو زندانی را در زندان اراک به‌دار آویختند..
در یک جنایت وحشیانه دیگر یک هموطن کرد ۳۱ ساله به‌‌نام سامان درویشی، دوشنبه ۱۸ ارديبهشت در زندان تهران بزرگ، ، براثر ضرب و شتم و شکنجه دژخیمان، جان باخت.

به این ترتیب شمار زندانيان اعدام شده از ابتداي ارديبهشت تا كنون دست كم به ۸۱ زنداني بالغ ميشود. در همين حال انتقال زندانیان محکوم به اعدام به سلول‌های انفرادی نیز ادامه دارد. ۱۸ زنداني محكوم به اعدام در زندان‌های دستگرد و دولت آباد اصفهان از جمله ۶ زن در معرض اجراي اين حكم جنايتكارانه قرار دارند. روز شنبه ۲۴ ارديبهشت نيز ۳ زندانی در زندان خرم آباد برای اعدام به سلول انفرادی منتقل شدند. آخوند دژخيم صادق رحیمی معاون قضائيه جلادان روز پنجشنبه خواستار تسریع در اجرای احکام جنایتکارانه شد و گفت: «فاصله زمانی وقوع جنایت تا صدور و اجرای حکم باید کاهش یابد». (خبرگزاری سپاه پاسداران – فارس- ۲۱ اردیبهشت).

خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران گفت خامنه‌ای در وحشت از خشم مردم و بحران‌های مرگباري که رژیم را محاصره کرده، به تشديد اعدام و كشتار روي آورده است، اما او از سرنگوني محتوم گريزي ندارد و اين جنون اعدام و خونريزي شعله‌هاي خشم خلق را فروزانتر ميكند. وي بار ديگر ديگر ملل متحد و اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو را به اقدام فوري و موثر براي نجات جان زندانيان زير اعدام فراخواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۴ می ۲۰۲۳)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا