اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

اعدام جنایتکارانه ۹ زنداني در سه روز و انتقال زندانیان محكوم به اعدام به سلول انفرادی براي اجراي حكم

اعدام جنایتکارانه ۹ زنداني در سه روز و انتقال زندانیان محكوم به اعدام به سلول انفرادی براي اجراي حكم

دژخیمان خامنه‌ای در ادامه موج اعدام زندانیان، امروز جعفر محمد پور و قباد فرهادی و يك زنداني ديگر را در زندان ارومیه حلق آویز کردند. روز گذشته هوشنگ امیر زاده در زندان مرکزی قزوین و علی‌دوست براهویی در زندان زاهدان به دار آویخته شدند. سه‌شنبه ۱۶ خرداد نیز دو هموطن بلوچ به‌نام‌های مالک بلوچ ماهانی و کامبیز برزکار در زندان کرمان و عین الله بدری نژاد و جلال بازگیر در زندان مرکزی کرج به دست جلادان قضائیه اعدام شدند.
انتقال محكومان اعدام به سلولهای انفرادی برای اجراي حكم ادامه دارد، از جمله روز پنجشنبه یک زن زندانی به‌نام پروین موسوی و دو زندانی دیگر در زندان ارومیه و روز سه شنبه ۳ زندانی در زندان شیراز به سلول انفرادی منتقل شدند. گفته ميشود اخيرا قضاييه جلادان یک لیست ۵۰ نفره از زندانیان محکوم به اعدام را براي اجراي حكم به زندان کرمان ابلاغ کرده است.

توقف ماشين سركوب و اعدام به منزله سرنگوني فاشيسم ديني است؛ لذا خامنه اي لحظه اي در جنايت درنگ نميكند. بي عملي جامعه جهاني در برابر موج اعدامها مشوق اين رژيم در ادامه جنايت عليه بشريت است. مقاومت ايران بار ديگر ملل متحد و اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو را به اقدام فوري و موثر براي نجات جان زندانيان محكوم به اعدام فرا ميخواند. سردمداران اين رژيم بايد بخاطر ۴ دهه جنايت عليه بشريت و نسل كشي در برابر عدالت قرارگيرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ (۹ ژوئن ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا