اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت جلادان و قتل عام زندانيان سياسي در ايران

در مورد ۲۱۳ كامپيوتري كه در حمله به اشرف۳ در ۳۰ خرداد برده شده اعلام كرد: «بخشی از هارد و کیس‌ها رسید» آمريكا و آلباني بايد روشن كنند آيا كامپيوترهاي مجاهدين به رژيم ايران تحويل شده است؟ هشدار نسبت به هرگونه همدستي با جلادان فاشيسم ديني كه به دستگيري، شكنجه و اعدام خانواده‌ها، زندانيان و هواداران مجاهدين و مقاومت ايران در سراسر ايران منجر مي‌شود

خبرگزاري سپاه پاسداران اعلام كرد: «سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در صفحه مجازی خود در رابطه با بازگرداندن کامپیوترهای منافقین به کشور اعلام كرد: ”بخشی از هارد و کیس‌ها رسید“. خلجي افزود: ”مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته های تخریب و نقاط کور هستند“. خلجی همچنین درباره نتایج به دست آمده درباره بازیابی اطلاعات کامپیوترها نوشت: ”نتایج تا الان امیدوار کننده است“» (خبرگزاري فارس ۱۲تير). در ۱۰ روز گذشته رسانه ها و مقامات رژيم آخوندي به طور مستمر از مراودات «دستگاه‌های امنیتی(رژيم) ایران و کشورهایي مانند آلبانی» خبر داده اند كه شايان موضعگيري از سوي اين دولت است و اميدواريم قاطعانه و با شفافيت كامل و ذكر جزئيات مورد تكذيب مقامات و ارگان‌هاي مسئول آمريكايي و آلبانيايي قرار بگيرد.

اگر خبر تكاندهنده همكاري اطلاعاتي با فاشيسم ديني حاكم بر ايران عليه مجاهدين و انتقال بخشي از ۲۱۳ كامپيوتر و هاردديسكهاي ضبط شده در اشرف ۳ در حمله روز ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ كه يك شهيد و صدها مصدوم و مضروب از مجاهدين باقي گذاشت، صحت داشته باشد، يك فاجعه انساني و نقض وحشتناك حقوق بشر در همكاري با فاشيسم ديني حاكم در ايران است كه به دستگيري و شكنجه و اعدام خانواده ها، زندانيانيان سياسي و هواداران مجاهدين و مقاومت ايران در سراسر كشور و همچنين به تروريسم افسارگسيخته اين رژيم در خارج از ايران منجر مي‌شود و طبعاً مسئوليت دولت آمريكا و دولت آلباني غير قابل انكار است. به اشتراك گذاشتن هرگونه اطلاعات از مجاهدين با رژيم جلادان در ايران كه تاكنون ۶۹ بار به خاطر نقض حقوق بشر در مجمع عمومي و ديگر ارگانهاي ملل متحد محكوم شده است طبق قوانين و كنوانسيو‌ن‌هاي بين‌المللي خط قرمز و مطلقاً غير قابل قبول و شايان شكايت در دادگاههاي بين المللي است.

روز گذشته (۱۱تير) وزارت اطلاعات در اطلاعيه رسمي خود ضمن «تقدیر از اقدام پلیس آلبانی علیه مجاهدين» و يك مشت دعاوي دروغ عليه مجاهدين از «مراودات اطلاعاتی – امنیتی با سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی» در باره فعاليتهاي مجاهدين در «کشورهای مختلف غربی» و «به‌ویژه از آلبانی» خبر داد و در يك وعده آشكار به تروريسم در خاك اروپا نوشت رژيم «ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرزهای خود را به‌صورت جدی در دستور کار خود دارد» (خبرگزاري مهر ۱۱ تير).

همچنين پاسدار سرتيپ اسماعيل كوثري عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع گفت: «از چند ماه پیش بین دستگاه‌های امنیتی ایران و کشورهایي مانند آلبانی ارتباطاتی برقرار شده و نتیجه بسیارخوبی به همراه داشته است» (همشهري- آنلاين – سه شنبه ۶ تير).

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

۱۲ تير۱۴۰۲ (۳ ژوييه ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا