اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

اعدام جنايتكارانه سه زنداني در چهارشنبه، ۱۲ زنداني در روز دوشنبه و ۷۰ زندانی در مرداد ماه

 


اعدام جنايتكارانه سه زنداني در چهارشنبه، ۱۲ زنداني در روز دوشنبه و ۷۰ زندانی در مرداد ماه

دژخیمان خامنه‌ای در اولین روز شهریورماه سه زندانی‌ به‌نام‌های بهروز رحمانی راد، کیومرث رضایی و رحمان ابراهیمی را در زندان قزلحصار به دار آویختند. شورش مروتی از هموطنان کرد که در شورش زندانیان در زندان مرکزی سقز در فروردین ۱۳۹۹ موفق به فرار و مجددا دستگیر شده بود، روز سه شنبه ۳۱ مرداد در زندان مرکزی سنندج حلق آویز شد.
دوشنبه ۳۰ مرداد اضافه بر ۱۰ زندانی که در اطلاعیه ۳۰ مرداد آمده است، یک زندانی به‌نام امیر رحیمی در کرمان و یک زندانی دیگر در زاهدان روانه چوبه‌های دار شدند.
به این ترتیب قضائیه جلادان تنها در روز دوشنبه ۱۲ زندانی را قربانی جنون اعدام خامنه‌ای کرده و از مرداد ماه دست‌کم ۷۰ زندانی به‌دست جلادان حلق آویز شده‌اند که ۲۶ تن از آنان از هموطنان بلوچ بوده‌اند.

خانم مريم رجوي گفت خامنه‌ای با اين اعدامهاي وحشيانه، بويژه اعدام هموطنان بلوچ، در فضای رعب و وحشت می‌دمد تا از انفجار خشم خلق و قيامهاي در تقدیر مردم به ستوه آمده جلوگيري كند. از جوانان شورشگر بلوچ انتقام ميگيرند و مذبوحانه تلاش ميكنند خيزش آنها را مهار نمايند.
خانم رجوي ملل متحد و اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو را به پايان دادن به سكوت و بي عملي در مقابل ركورد دار شكنجه و اعدام در قرن بيست و يكم و اقدام فوري براي متوقف كردن ماشين كشتار اين رژيم فراخواند و گفت قيمت مماشات و مذاكره با آخوندهای خونریز را مردم ايران با اعدامهاي بيشتر مي پردازند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اول شهریور ۱۴۰۲ (۲۳ اوت ۲۰۲۳)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا