اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

دستگيري زندانيان آزاد شده و هواداران و خانواده‌هاي مجاهدين در وحشت از بالا گرفتن قيام

 

دستگيري زندانيان آزاد شده و هواداران و خانواده‌هاي مجاهدين در وحشت از بالا گرفتن قيام

رژيم ضد بشري آخوندها در وحشت از بالا گرفتن قيام، بار ديگر به دستگيري زندانيان آزاد شده، هواداران و خانواده‌هاي مجاهدين و ساكنان اشرف، روي آورده است.
فروغ تقی پور كه پدر و خواهرش از مجاهدين و در اشرف ۳ هستند و دايي و دو خاله‌اش بدست پاسداران به شهادت رسيده‌اند، روز ۳۰ مرداد در تهران دستگير شد. اين در حاليست كه او اخيرا از زندان آزاده شده بود.
فروغ تقي پور ۲۹ ساله بار اول در اسفندماه ۹۸ همراه با مادرش نسیم جباری به اتهام ارتباط با مجاهدین دستگیر و به اتهام ارتباط و هواداری از مجاهدین و تبلیغ علیه نظام ۵ سال زنداني شد. او در بهمن ۱۴۰۱ از بند زنان اوین آزاد گردید.

همزمان مرضیه فارسی نيز كه برادر و دو خواهرش در اشرف ۳ هستند و برادر ديگرش حسن فارسي در قتل عام زندانيان سياسي در سال ۱۳۶۷سربدار گردید، در ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ در تهران دستگير شد. مرضيه فارسي ۵۸ ساله و داراي دو فرزند است. وي از بيماريهاي صعب العلاج رنج مي برد. او پيش از اين در ۲۹ بهمن ماه ۹۸، در منزل مسکونی‌اش در شهرری به اتهام ارتباط و همكاري با مجاهدین دستگیر و در اسفندماه ۱۴۰۱ از بند زنان زندان اوین آزاد شد.

فاشيسم ديني حاكم بر ايران بيهوده ميكوشد، با سركوب و اعدام و كشتار با آتش خشم خلق مقابله كند. مقاومت ايران بار ديگر خواهان محكوم كردن اين بازداشتهاي خودسرانه و بازديد هيأت تحقيق بين المللي از زندانهاي ايران و ديدار با زندانيان بويژه زندانيان سياسي مي باشد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ (۲۲ اوت ۲۰۲۳)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا