اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

۸ اعدام جنایتکارانه در روزهای پنجشنبه و شنبه و ۴۰ اعدام در ۱۳ روز اول آبان فراخوان به اقدام فوری برای نجات جان زندانیان زیر اعدام

۸ اعدام جنایتکارانه در روزهای پنجشنبه و شنبه و ۴۰ اعدام در ۱۳ روز اول آبان
فراخوان به اقدام فوری برای نجات جان زندانیان زیر اعدام

ماشین قتل و آدم کشی خامنه ای در داخل و خارج ایران با شدت هرچه بیشتر کار میکند تا شاید نظام منحوس ولایت فقیه را از سرنگونی محتوم نجات دهد. دژخیمان امروز شنبه ۱۳ آبان دو برادر به‌نام‌های سعید علی زهی و اسماعیل علی زهی از هموطنان بلوچ را در زندان مرکزی زاهدان به دار آویختند. روز پنجشنبه ۱۱ آبان نیز ۶ زندانی شامل ابراهیم نارویی، نصیر کریمی، علی هادئی و دو زندانی دیگر در زندان مرکزی اصفهان و حسین گل‌محمدی در زندان مرکزی اراک حلق‌آویز شدند.
دوشنبه ۸ آبان ۸ زندانی توسط قضائیه جنایتکار آخوندها اعدام شدند که اسامی ۵ تن از آنان در اطلاعیه ۱۱ آبان اعلام شد. علاوه بر آن سه زندانی دیگر به‌نام‌های شهاب صادق‌زاده، منصور تقوایی و حیدر سالخورده در همانروز در زندان مرکزی شیراز روانه چوبه‌های دار شدند. یک زندانی دیگر بنام شمس الله بنایی نیز روز ۷ آبان در زندان اهر اعدام شد. به این ترتیب رژیم ضد بشری آخوندی در ۱۳ روز اول آبان دست‌کم ۴۰ زندانی را به دار آویخته است.
مقاومت ایران ملل متحد و اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو را به اقدام فوري براي متوقف كردن ماشين كشتار اين رژيم و نجات جان زندانيان زير اعدام فرامی‌خواند. قيمت مماشات و مذاكره با آخوندهای خونریز را مردم ايران با اعدام و كشتار بيشتر و مردم منطقه با جنگ و مرگ و ویرانی و آوارگی بيشتر مي پردازند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۳ آبان ۱۴۰۲ (۴ نوامبر ۲۰۲۳)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا