اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

وحشت خامنه اي از شعله ورشدن قيامهاي بنيان كن و موج اعدامهاي دستجمعي و جنايتكارانه اعدام دست‌كم ۱۰۶ زنداني در آبانماه حمله وحشیانه نیروهای سرکوبگر به تجمع خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام

وحشت خامنه اي از شعله ورشدن قيامهاي بنيان كن و موج اعدامهاي دستجمعي و جنايتكارانه
اعدام دست‌كم ۱۰۶ زنداني در آبانماه
حمله وحشیانه نیروهای سرکوبگر به تجمع خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام

خامنه‌ای در وحشت از شعله‌ور شدن قیامهاي بنيا‌ن‌كن مردمي، بی وقفه به اعدامهاي‌ دسته جمعی و جنايتكارانه زندانیان ادامه می‌دهد. دژخیمان خامنه‌ای روز دوشنبه ۲۹ آبان یک زندانی به‌نام سیامند بوکانی (استوار) و یکشنبه ۲۸ آبان دست‌کم ۴ زندانی و روز چهارشنبه ۲۴ آبان دست‌کم ۱۴ زندانی را اعدام کردند.
یکشنبه ۲۸ آبان عبدالغفور محمودی و محمد حسین تشت زر (میرانی) از هموطنان بلوچ و علی پیام (مالکی) در زندان مرکزی بندرعباس و یک هموطن دیگر بلوچ به‌نام یاسین زین الدینی در زندان مرکزی شیراز به دست جلادان حلق‌آویز شدند.
چهارشنبه ۲۴ آبان علاوه بر ۶ زندانی که اعدام آنها در اطلاعیه ۲۴ آبان اعلام شد، ۸ زندانی دیگر روانه چوبه‌های دار شدند. ۹ تن از این ۱۴ زندانی در زندان قزلحصار به دار آویخته شدند. همچنین ۳ زندانی در زندان مرکزی کرمان، یک زندانی به‌نام علی شیرزاده در زندان مرکزی تبریز و زندانی دیگری به‌نام مهدی بخشنده در زندان گنبدکاووس در همین روز اعدام شدند.
به اين ترتيب شمار اعدامهاي آبان ماه به 106 تن بالغ ميشود.
انتقال زندانیان به سلولهای انفرادی برای اجرای احکام اعدام ادامه دارد. جمعی از خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام در زندان قزلحصار روز یکشنبه ۲۸ آبان در اعتراض به حکم اعدام عزیران خود در مقابل قضاییه جلادان در تهران تجمع کردند. مأموران جنایتکار خامنه ای خانواده های زندانیان را وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار داده و چند تن را دستگیر کردند.

مقاومت ایران باردیگر از ملل متحد و اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو می‌خواهد به سکوت و بي عملي در برابر ركورد دار شكنجه و اعدام در قرن بيست و يكم پایان دهند و براي متوقف كردن اعدام زندانیان دست به اقدام فوری بزنند. قيمت مماشات با آخوندهای خونریز را مردم ايران با زندان و شکنجه و اعدام بيشتر و مردم منطقه با کشتار و ویرانی مي پردازند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اول آذر ۱۴۰۲ (22 نوامبر ۲۰۲۳)


یکشنبه ۲۸ آبان- تجمع خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام در مقابل زندان قزلحصار- «نه به اعدام»

تجمع خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام در مقابل زندان قزلحصار: «بابامو اعدام نکنید»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا