اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

دستگيري ۳ نفر در ارتباط با ترور دكتر آلخو ويدال كوادراس و تقويت فرضيه رد پاي رژيم ايران

ضرورت پيگرد و محاكمة كلية مسئولان و دست‌اندركاران، تعطيل سفارت رژيم و نامگذاري تروريستي سپاه و اطلاعات آخوندها

 

دستگيري ۳ نفر در ارتباط با ترور دكتر آلخو ويدال كوادراس و تقويت فرضيه رد پاي رژيم ايران
ضرورت پيگرد و محاكمة كلية مسئولان و دست‌اندركاران، تعطيل سفارت رژيم و نامگذاري تروريستي سپاه و اطلاعات آخوندها

رسانه‌هاي اسپانيايي در روز ۳۰ آبان گزارش كردند : «سه نفر مظنون به ارتباط با حمله به آلخو ویدال کوادراس دستگیر شدند» و خاطرنشان كردند «این دستگیری‌ها فرضیه به اصطلاح ”ردپای ایرانی“ را تقویت می‌کند» كه مرتبط با روابطی است که او «از زمانی که عضو پارلمان اروپا در سال‌های ۱۹۹۹-۲۰۱۴ بوده، با مخالفان ایرانی حفظ کرده است» (ال پائيس ۲۱ نوامبر۲۰۲۳).
روزنامه تايمز لندن نيز در ارتباط با اين دستگيري‌ها و به نقل از رسانه‌هاي اسپانيايي نوشت«پلیس وجود به اصطلاح ”ردپای ایرانی“ را تأیید کرده است که نشان می دهد این حمله به دلیل رابطه قربانی با مخالفان ایرانی صورت گرفته است»(تايمز ۲۱ نوامبر ۲۰۲۳).
هم‌زمان ديلي ميل در مورد زن انگليسي دستگير شده نوشت: «شريك زندگي زن انگليسي ”يك مسلمان شيعه افراطي” است كه يك قاتل را براي قتل اين سياستمدار قديمي استخدام كرده است» (ديلي ميل ۲۱ نوامبر ۲۰۲۳ ).
هقته قبل خبرگزاري فارس سپاه پاسداران در روز ۲۳ آبان (۵ روز پس از سوء قصد تروريستي عليه نايب‌رئيس پيشين پارلمان اروپا) به نقل از يك «منبع آگاه» با لجن‌پراكني و ادبيات شناخته شده دژخيمان نوشت: «جمهوری اسلامی رسماً به تمام کشورهای میزبان گروه‌های ترویستی اعلام کرده که میزبانی از منافقین و سایر گروه‌های تروریستی برای آن‌ها هزینة جدی در بر خواهد داشت… این منبع آگاه با اشاره به ماجرای ترور آلخو کوادراس تصریح کرد: دولت اسپانیا نیز بهتر است در سناریوی نخ نمای منافقین بازی نکند.. اسپانیا باید بداند هرگونه میزبانی از منافقین یا بازی در منجلاب آن‌ها، هزینه جدی برای آنها در پیش خواهد داشت».
اين يك روش شناخته شدة ديكتاتوري ديني و تروريستي كه ابتدا مخالفان خود را چه مستقيماً و چه از طريق نيابتي‌ها و نفوذي‌هاي رنگارنگ‌شان شیطان‌سازی و در مراحل بعد به حذف فيزيكي آنها مبادرت مي‌كند. وزارتخارجه ملايان در ۴ آبان ۱۴۰۱ آقاي آلخو ويدال كوادراس و كميته بين المللي در جستجوي عدالت را در صدر ليست سياه خود قرار داد و به موازات آن ايادي اروپايي رژيم با كثيف‌ترين برچسب‌ها او و كميته‌بين‌المللي را مورد حمله قرار دادند. اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو بايد با قاطعیت با سياست پخش اطلاعات دروغ و شيطان سازي رژيم آخوندي مقابله كنند و نيابتي‌هاي سياسي و شبكه نفوذي‌هاي آن در دواير سياسي اروپايي را افشا و خنثي نمايند.
به خدمت گرفتن باندهاي جنايتكار براي تصفيه و ترور مخالفان نيز روش شناخته شده فاشيسم ديني حاكم بر ايران است. به عنوان مثال در مارس ۲۰۱۸ در توطئه نافرجام انجام انفجار بزرگ در جشن نوروزی مجاهدین در تيرانا كه با حضور دهها شخصیت اروپایی و آمریکایی برگزار مي‌شد، براي اجراي آن باندهای جنایتکاری را از ترکیه و بالکان تحت نظارت نیروی قدس به كار گرفت. مدیرکل پلیس آلبانی در کنفرانس مطبوعاتی ۲۳ اکتبر ۲۰۱۹ جزییات مربوط به این باندها و ارتباطات آنها با نيروي تروريستي قدس را فاش كرد.
دو حملة تروريستي به يك ساختمان متعلق به پشتيبانان شوراي ملي مقاومت ايران در شمال پاريس در ۱۰ و ۲۱ خرداد امسال (۳۱ مي و ۱۱ ژوئن ۲۰۲۳) نيز به همين شيوه انجام شد.
از اين‌رو پيگرد و محاكمة كلية عاملان و آمران و مسئولان توطئه ترور دكتر ويدال كوادراس، همچنين تعطيل سفارت رژيم و نامگذاري تروريستي سپاه و اطلاعات آخوندها براي امنيت اسپانيا و تمام كشورهاي عضو اتحاديه اروپا بسيار ضروري است. او پيوسته تأكيد مي‌كرد، بستن سفارت‌ها و نمایندگی‌های رژیم ایران در اروپا، اخراج مأموران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و مجازات مزدوران ضرورت مقابله با تروريسم افسارگسيخته فاشيسم ديني و ممانعت از گسترش آن است.
مقاومت ايران از مقامات و ارگان‌هاي ذيربط در اسپانيا مي‌خواهد در نخستين فرصت براي اطلاع افكار عمومي به انتشار همة اسناد و افشاي همة جزئيات اين پرونده مبادرت كنند.پرونده ترور نايب رئيس پيشين پارلمان اروپا كه از افتخارات سياسي تاريخ معاصر اسپانياست، و نقش رژيم ايران در اين جنايت ضدانساني و نفرت‌انگيز بايد در دادگاه جنايي بين‌المللي و شوراي امنيت ملل متحد مورد رسيدگي قرار بگيرد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اول آذر ۱۴۰۲ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا