سال ۱۳۹۶

قیام ایران-شماره ۹۹ : ادامه اعتراضات لنجداران، کارگران شهرداری ها و غارت شدگان در شهرهای مختلف روز شنبه ۱۲ اسفند علاوه بر اعتراضات گسترده در قطبهای اقتصادی گروه ملی اهواز، نیشکر هفت تپه و کشاورزان ورزنه اصفهان و غارت شدگان مؤسسات حکومتی، اقصی نقاط کشور نی

روز شنبه ۱۲ اسفند علاوه بر اعتراضات گسترده در قطبهای اقتصادی گروه ملی اهواز، نیشکر هفت تپه و کشاورزان ورزنه اصفهان و غارت شدگان مؤسسات حکومتی، اقصی نقاط کشور نیز شاهد اعتراضات ارتش گرسنگان و بيكاران بود:

  1. غارت شدگان مؤسسه آرمان وحدت در اهواز در تجمع خود مقابل این مؤسسه شعار می‌دادند: خوزستانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد؛ دولت به این بی‌غیرتی، هرگز ندیده ملتی؛ این بانک مرکزیه، یا مرکز دزدیه.
  2. غارت‌شدگان مؤسسه ملل در خرم آباد در مقابل و داخل دفتر مرکزی شعبه تجمع کردند. آنها شعار می‌دادند: مرگ بر مسئول بی‌‌لیاقت.
  3. جمعی از رانندگان و کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای بیستمین روز به اعتراض خود ادامه دادند. آنها به تأخیر پنج ساله در تحویل خانه هایشان اعتراض دارند. کارگران در تجمعهای اعتراضی خود شعار می‌دهند: یک اختلاس کم بشه مشکل ما حل می شه.
  4. کارگران پتروشیمی ماهشهر در تجمع خود مقابل فرمانداری رژیم شعار می دادند: تا ما جواب نگیریم این کار (اعتراض) ادامه دارد. آنها به اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل و پرداخت نشدن حق بدی آب و هوا و سختی کار اعتراض دارند و خواستار برکناری مدیر فاسد و غارتگر این مجموعه صنتعتی هستند.
  5. حدود هفتاد نفر از کارگران فضای سبز شهرداری منطقه ۲ اهواز در مقابل شهرداری رزیم تجمع کردند. آن‌ها علاوه بر حقوق پرداخت نشده خود، خواستار بازگشت به کار هشت کارگر اخراجي هستند.
  6. کارگران شهرداری بندر موسوم به خمینی در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق خود در مقابل شهرداری دست به تجمع زدند.
  7. لنجداران بندر ریگ در بوشهر در اعتراض به ممنوعیت ورود کالا توسط ملوانان و خدمه کشتی‌ها در مقابل گمرگ بوشهر دست به اعتراض زدند.
  8. لنجداران و ملوانان بندر گناوه نیز در اعتراض به ممنوعیت واردات محدود کالا که تنها امکان تأمين زندگي آنهاست، مقابل گمرک این شهر دست به تجمع زدند.
  9. تراکتور داران روستای خالد آباد از توابع نطنز در اعتراض به پرداخت نشدن سهمیه سوخت خود با به صف کردن تراکتورهایشان دست به تجمع زدند.
  10. جمعی از کارگران صدر فولاد خرم‌‌آباد در مقابل استانداری دست به اعتراض زدند. آنها خواستار پرداخت شدن چند ماه حقوق عقب افتاده خود هستند.
  11. کارگران نساجی در قائمشهر در اعتراض به بلاتکلیفی خود در روزهای پایان سال در مقابل شهرداری این شهر تجمع کردند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ (۴مارس ۲۰۱۸)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا