اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

تشدید قتل و اعدام زندانیان در وحشت از شعله ور شدن قیام، ۲۰ اعدام جنايتكارانه در چهار روز

تشدید قتل و اعدام زندانیان در وحشت از شعله ور شدن قیام، ۲۰ اعدام جنايتكارانه در چهار روز
قتل دو زندانی سیاسی از هموطنان کرد زیر شکنجه در اداره اطلاعات ارومیه
اعدام ۲ زندانی در ملأعام در فولاد شهر بخاطر هلاکت یک مأُمور نیروی انتظامی
اعدام جنایتکارانه ۳ زن زندانی در اصفهان و گوهردشت

خامنه‌ای در محاصره بحرانهای لاعلاج و خشم انفجاری مردم ایران و در وحشت از شعله ور شدن قیام، به تشديد اعدام و شكنجه روي آورده است.
صبح امروز پنجشنبه ۲۲ تيرماه، دو زنداني بنامهاي محمد قائدی نسب و صادق محمودی بخاطر هلاکت یک مأمور نیروی انتظامی در ملأعام در فولاد شهر اصفهان حلق آویز و سه زندانی‌ از هموطنان بلوچ به نام‌های مهدی شریعتی و رشید دهمرده و سالاری در زندان جیرفت اعدام شدند.
چهارشنبه ۲۱ تیر، ۷ زندانی بدست جلادان خامنه‌ای اعدام شدند؛ یک زن زندانی به نام فاطمه یوسف آبادی همراه با ۴ زندانی دیگر در زندان گوهردشت، حامد حسین پور در زندان ماکو و حسینعلی ضرونی در زندان مرکزی ایلام حلق آویز شدند.
روز سه‌شنبه ۲۰ تیر یک زندانی از هموطنان بلوچ به‌نام موسی شه بخش در زندان مرکزی زاهدان و یک هموطن کرد به‌نام بختیار چراغی، پس از ۱۲ سال حبس در زندان مرکزی کرمانشاه توسط دژخیمان روانه چوبه‌های دار شدند و یک‌شنبه ۱۸ تیر ۶ زندانی از جمله دو زن عدام شدند، در این روز منیره سیادت و فرضیه شکراللهی در زندان مرکزی اصفهان، یک هموطن بلوچ به‌نام‌ ابراهیم عالیزهی در زندان مرکزی زاهدان و هموطن بلوچ دیگری به‌نام عبدالهادی ریگی (شاهو زهی) در زندان مرکزی کرمان و دو زندانی دیگر در زندان مرکزی اراک اعدام شدند.
در اين هفته دژخیمان اداره اطلاعات ارومیه، دو زندانی سیاسی از هموطنان کرد، موسی اسماعیلی و پیمان گلوانی را زیر شکنجه های وحشیانه به قتل رساندند.
دژخیمان خامنه‌ای پنجشنبه ۱۵ تیر موسی حکیمی را در زندان مرکزی قم، عباس رشکی و صابر مقدمی را در زندان عادل آباد شیراز و سه‌شنبه ۱۳ تیر ۳ زندانی را در زندان مرکزی بندر عباس به دار آویختند.

خانم مریم رجوی در ارتباط با این اعدام‌های جنایتکارانه گفت خامنه‌ای ضحاک در بن‌بست سرنگونی، با افزایش اعدامها و شکنجه می‌خواهد به عمر رژیمش اضافه کند اما دیگر به آخر خط رسیده است. تنها ۱۳ اعدام جنایتکارانه طی دو روز در زندان‌های گوهر‌دشت، اصفهان، کرمان و ایلام و ماکو. یک زندانی زن در میان قربانیان است. این سومین زنی است که طی ۱۰ روز گذشته اعدام شده است. همچنان‌که روز گذشته در جلسه پارلمان ایتالیا تأکید کردم: رژيم برای مقابله با وضعیت انفجاری جامعه، راهی جز سرکوب و اعدام نیافته است. سیاست مماشات و امتیاز دادن به رژیم آخوندی مشوق رژیم در اعدام و کشتار است. به این سیاست باید خاتمه داد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۲ تیر ۱۴۰۲ (۱۳ ژوئیه ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا