اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

از استقبال و حمايت اكثريت مجلسين ايتاليا از خانم رجوي و مقاومت ايران فراخوان مجدد به خامنه اي و رئيسي و ديگر سركردگان رژيم به يك دادگاه بي‌طرف بين المللي

 


شكوه و شكايت ادامه‌دار رژيم براي ششمين روز متوالي
از استقبال و حمايت اكثريت مجلسين ايتاليا از خانم رجوي و مقاومت ايران
فراخوان مجدد به خامنه اي و رئيسي و ديگر سركردگان رژيم به يك دادگاه بي‌طرف بين المللي

ديكتاتوري ديني حاكم بر ايران امروز (دوشنبه ۲۶ تير) براي ششمين روز متوالي به شكوه و شكايت در باره حضور خانم رجوي رئيس جمهور برگزيده شوراي ملي مقاومت در كميسيون خارجه پارلمان ايتاليا و استقبال نمايندگان و سناتورهاي ايتاليايي از ايشان و حمايت اكثريت مجلسين ايتاليا از طرح ۱۰ ماده اي براي آينده ايران پرداخت.
ناصر كنعاني سخنگوي وزارت خارجه رژيم در باره ميزباني کمیسیون روابط خارجی پارلمان ایتالیا از خانم مريم رجوي، حمايت «تعداد بسیار زیادی از نمایندگان پارلمان ایتالیا» را خاطرنشان کرد و گفت: «اقدام رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران در این رابطه بطور جدی و فوری انجام شده، میزبانی از مجاهدين در هیچ سطحی از سوی هیچ طرفی و هیچ دولتی قابل دفاع و قابل توجیه نیست».

قبل از او روز ۲۱ تير سفارت رژيم در ايتاليا در اطلاعيه اش و معاون وزارتخارجه رژيم به هنگام احضار سفير ايتاليا در تهران و اعضاي مجلس و رسانه هاي رژيم همين اراجيف را تكرار كرده بودند كه با پاسخ وزير خارجه ايتاليا مواجه شد كه گفت دعوت از جانب دولت يا وزارتخارجه نبود اما «ما در یک دموکراسی هستیم و هر کس هر کاری را که صلاح می‌داند انجام می‌دهد، بدون اینکه قوانین بین‌المللی یا ملی را نقض کند و در این مورد هیچ نقضی صورت نگرفته است ».
كنعاني از سوي پدرخوانده و باني اصلي تروريسم بين المللي و ركورد دار اعدام و شكنجه در جهان امروز، افزود: «میزبانی از سرکردگان و اعضای مجاهدين در هر سطحی و توسط هر کشوری و در هر شکل آن مصداق بارز حمایت از تروریسم تحریک و تشویق تروریسم است و با مسئولیت بین المللی دولت ها در مبارزه با تروریسم در تعارض کامل و آشکار هست و بویژه با شعارهای حقوق بشری و ادعاهای حقوق بشری اینگونه از دولت از جمله دولت های اروپایی کاملا در تعارض هست».
سخنگوي اميرعبداللهيان پادوي نيروي قدس كه در كسوت ديپلمات در آمده گفت: رژيم در پیگرد قانونی اعضا و رهبران مجاهدين از همه ظرفیت های موجود در حوزه سیاسی دیپلماتیک حقوقی و همچنین از ظرفیت های موجود در حوزه پلیس بین الملل استفاده خواهد کرد. وي با بيان اينكه «متأسفانه بسیاری از دولت ها … در این زمینه به مسئولیت‌هایشان تاکنون عمل نکردند»، اذعان كرد، هيچ كس كمترين ارزش سياسي يا حقوقي براي چرنديات اين رژيم عليه مجاهدين قائل نيست و تنها ميدان مانور اين رژيم معاملات و زد و بندهاي كثيف است.

ظريف وزير خارجه روحاني در اسفند ۱۳۹۹ اعتراف كرد: «وزارت امور خارجه ما از وقتی که چشم باز کرده با مسائل امنیتی مواجه بوده، دستور کاری که برای وزارت خارجه تعیین شده، از ابتدای انقلاب، دستور کار سیاسی امنیتی بوده» است.

مقاومت ايران همچنان‌كه تاكنون بارها اعلام كرده است خامنه اي و رئيسي و ديگر سركردگان رژيم آخوندي را به دادگاههاي بين المللي دعوت ميكند تا با همه دعاوي و مدارك و اسنادشان عليه مجاهدين و مقاومت ايران حضور پيدا كنند. انبوه شاهدان و مدارك غيرقابل انكار مقاومت ايران در مورد ارتكاب جنايت عليه بشريت و نسل كشي و جنايت جنگي توسط خامنه اي، رئيسي، اژه اي و ديگر سران رژيم و سركردگان سپاه پاسداران براي برگزاري اين دادگاه آماده است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
۲۶ تير۱۴۰۲ (۱۷ ژوييه ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا