اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

درخواست ابلهانه استرداد توسط آخوند اژه اي براي گريز از محاكمة بين المللي سردمداران رژيم با انداختن توپ به زمين مجاهدين

 

درخواست ابلهانه استرداد توسط آخوند اژه اي براي گريز از محاكمة بين المللي سردمداران رژيم
با انداختن توپ به زمين مجاهدين، شانتاژ و زمينه سازي براي اقدامات تروريستي و فشار به دولت‌هاي غربي
مقاومت ايران بار ديگر شوراي امنيت ملل متحد، اتحاديه اروپا و مراجع بين المللي مدافع حقوق بشر را به تسريع در محاكمة بين المللي آخوندهاي جلاد حاكم بر ايران با حضور نمايندگان مقاومت فرا مي‌خواند

آخوند گوش‌خوار اژه اي سردژخيم قضاييه جلادان كه در چهاردهه گذشته بلاوقفه دست اندركار جنايت عليه بشريت بوده و ديپلم قلابي او در مقام قاضي شرع هم در اوين صادر شده است، در وحشت از فراخوانهاي گسترده بين المللي براي محاكمه سردمداران رژيم با سر هم بندي و تكرار اراجيف هميشگي عليه سازمان مجاهدين خلق ايران در يك رشته اظهارات ابلهانه براي گريز از محاكمة و انداختن توپ به زمين مجاهدين به رسم ديرين رژيم خواهان استرداد مجاهدين از كشورهاي غربي شد.
سردژخيم قضايية جلادان كه دهها هزار زنداني سياسي در دادگاههاي چند دقيقه اي خود او محاكمه و بسياري از آنها تيرباران و سربدار شده اند، گفت مجاهدين هزاران نفر را از رژيم به هلاكت رسانده‌اند «نه تنها نظام جمهوری اسلامی … بسیاری از اولیاءدم شاکی هستند … جمهوری اسلامی ببینید حتی برای اینها می‌خواهد یک دادگاه عادلانه تشکیل بده روز اول به اونها می‌گه وکیل می‌خواهید بسم‌الله،کجا و کدام کشور شما سراغ دارید که برای افراد تروریست … دادگاه تشکیل می‌دهد»!
سردژخيم قضائيه جلادان كه از نفرت و انزجار افكار عمومي جهاني از رژيم آخوندها مطلع است، افزود كشورهاي غربي«حتماً باید اینها را تحویل بدهند حتماً باید اینها محاکمه بشوند… باید به سزای اعمالشان برسند».
هدف آخوند جاني از اين اظهارات، همچنانكه صدور كيفرخواست براي سازمان مجاهدين و ۱۰۷ نفر، تغيير صورت مسأله و برگرداندن آن به مجاهدين مضافاً بر شانتاژ و زمينه سازي براي اعمال فشار بر مخالفان ايراني و اقدامات تروريستي به منظور گريز از محاكمة بين‌المللي است.

۱۲۴ تن از رؤساي جمهور و نخست وزيران پيشين و ۳۶۰۰ قانونگذار از ۴۰ كشور شامل اكثريت ۳۰ مجلس از جمله كنگره آمريكا، اكثريت مجلس ملي فرانسه و اكثريت مجلسين در انگلستان و ايتاليا و ۷۵ برنده جايزه نوبل در بیانیه‌های حمايت از قيام مردم ايران براي جمهوري دموكراتيك، خواستار محاكمه و «پاسخگویی مقامات رژیم برای جنایات علیه بشریت» شده اند.

مقاومت ايران شوراي امنيت ملل متحد، اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو و عموم مراجع بين المللي مدافع حقوق بشر را به تسريع در محاكمة بين المللي آخوندهاي جلاد حاكم بر ايران با حضور نمايندگان مقاومت و همچنين اتخاذ مواضع قاطع در برابر سردژخيم قضائيه جلادان فرا مي‌خواند. رژيم اعدام و قتل‌عام تاكنون ۶۹ بار به خاطر لگدمال كردن همه اصول و استانداردهاي حقوق بشر در مجمع عمومي و ارگان‌هاي مدافع حقوق بشر در ملل متحد محكوم شده است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ (۱۶ اوت ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا