اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

اعتراف معاون بین‌الملل دفتر خامنه‌ای به حملات سايبري رژيم آخوندها به آلباني با همین قدرت سایبری، آلبانی متقاعد به برخورد با مجاهدین ‌شد

 

 


اعتراف معاون بین‌الملل دفتر خامنه‌ای به حملات سايبري رژيم آخوندها به آلباني
با همین قدرت سایبری، آلبانی متقاعد به برخورد با مجاهدین ‌شد

محسن پاک‌آئین معاون بین‌الملل دفتر خامنه‌ای و سفیر سابق رژیم در زامبيا، تايلند، ازبكستان و جمهوری آذربایجان در يك اعتراف بي سابقه اذعان كرد حملات سايبري به آلباني از سوي رژيم آخوندها صورت گرفته است.
وي با ستايش از «ديپلماسي پويا و متوازن» رئيسي جلاد ۶۷ كه «با اعتماد به نفس مسیرهای سخت را هموار می سازد» گفت: «آمریکایی‌ها می گویند نفوذ ایران ‌در منطقه از ساخت بمب اتم خطرناک‌تر است. آیا این نفوذ با قدرت ایجاد نشده، اگر قدرت بازدارنده ایران ‌نبود که حملات سایبری اغیار، ما را فلج می‌کرد. با همین قدرت سایبری، آلبانی متقاعد به برخورد با مجاهدین ‌شد. (خبر آنلاين ۲۵ مرداد۱۴۰۲).
پيش از اين نيز روزنامه فرهيختگان متعلق به ولايتي مشاور خامنه اي در روز ۲۲ مرداد نوشت: «درباره چرایی ایجاد محدودیت یکباره آلبانی علیه مجاهدين … احتمالا یکی از دلایل اصلی در چنین تصمیمی، ضربه سختی بود که سال گذشته در طی دو عملیات سایبری زیرساخت‌های این کشور(آلباني) را تحت‌تاثیر خود قرار داد».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ (۱۷ اوت ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا