اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

۱۰ حمله زنجیره‌اي سایبری اطلاعات و سپاه آخوندها به سایت مجاهد از 60 كشور در روز جمعه  21 مهر

فراخوان به مقابله با راهزني و تروريسم سايبري فاشيسم ديني در صد و هفتاد و هفتمين حمله از ابتداي 1401 سلسله حملات پياپي روز جمعه در برابر ديوار آتش سايت مجاهد در هم شكست

 

۱۰ حمله زنجیره‌اي سایبری اطلاعات و سپاه آخوندها به سایت مجاهد از 60 كشور در روز جمعه  21 مهر

فراخوان به مقابله با راهزني و تروريسم سايبري فاشيسم ديني در صد و هفتاد و هفتمين حمله از ابتداي 1401

سلسله حملات پياپي روز جمعه در برابر ديوار آتش سايت مجاهد در هم شكست

رژيم آخوندي در منتهاي حقد و كين به خاطر فراخوان مسئول شوراي ملي مقاومت به هدف قرار دادن «سر مار» ولايت براي آزادي ايران و صلح و ثبات در منطقه كه با استقبال هموطنان در داخل ميهن اشغال‌شده روبرو شده است، بر ابعاد توطئه‌ها و تروريسم سايبري خود به شدت افزوده است.

وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران خامنه اي فقط در روز جمعه ۲۱ مهر از ساعت ۱ بامداد تا ۱۰ شب براي از دور خارج كردن سايت مجاهد به ۱۰ حمله سنگين زنجيره‌اي دی. دی. او. اس (DDOS) عليه اين سايت مبادرت كردند كه از ۶۰ كشور سازمان داده شده بود. آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، انگلستان، فنلاند، چین، هند،‌ برزیل، ونزوئلا، سنگاپور، روسیه، کره جنوبی، ویتنام، تایلند، آذربایجان، تایوان، ترکیه و ‌ژاپن در اين شمار بودند.

تراکم این حملات به بیش از ۷۵ ميلیون درخواست بر ثانیه و حجم دانلود آن نیز در برخي اوقات به بیش از ۸ گیگا بایت بر ثانیه مي‌رسيد. اين حملات كه صد و هفتاد و هفتمین حمله سایبری رژیم به سایت مجاهد از ابتداي سال ۱۴۰۱ است، با اقدامات بازدارنده مهندسان و كارشناسان این سایت و در مواجهه با دیوار آتش سايت سازمان مجاهدين در هم شكست.

مقاومت ايران، ملل متحد، اتحاديه بين‌المللي ارتباطات (ITU) و اتحاديه اروپا را به محكوميت قاطع تروريسم سازمان‌يافته و راهزني سيستماتيك سايبري فاشيسم ديني حاكم بر ايران فرامي‌خواند و خواستار اقدامات مؤثر و فوري در اين خصوص است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

۲۲ مهر ۱۴۰۲ (۱۴ اکتبر ۲۰۲۳)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا