اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

مراکز رژيم ايران براي جاسوسي و صدور بنيادگرايي و تروريسم باید خیلی زودتر تعطیل می‌شد

قاومت ایران كه از 4 دهه پيش مركز به اصطلاح اسلامي هامبورگ را افشا كرده خواهان بستن همة اين اماكن و اخراج كليه مأموران اطلاعات و سپاه پاسداران و نيروي تروريستي قدس و «سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي» است


مراکز رژيم ايران براي جاسوسي و صدور بنيادگرايي و تروريسم باید خیلی زودتر تعطیل می‌شد
مقاومت ایران كه از 4 دهه پيش مركز به اصطلاح اسلامي هامبورگ را افشا كرده خواهان بستن همة اين اماكن
و اخراج كليه مأموران اطلاعات و سپاه پاسداران و نيروي تروريستي قدس و «سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي» است

وزارت داخله آلمان امروز از تحقيق و جستجو در «مركز اسلامي هامبورگ» و 54 محل ديگر در 7 ايالت آلمان خبر داد.
شورای ملی مقاومت ایران تأکید می‌کند که این محل و اماكن مشابه رژیم ایران باید خیلی زودتر تعطیل می‌شد، تا از بسیاری اقدامات تروریستی جلوگیری شود. این مرکز مستقیماً توسط رژیم ایران و بيت خامنه ای تأمین مالی و هدایت می‌شود و در تهدید و جاسوسی علیه مخالفين رژيم بسيار فعال بوده است.
در اسناد و دفترچه‌هاي ضبط شده از دیپلمات تروریست بمب‌گذار اسدالله اسدی که در ژوییه ۲۰۱۸ توسط ادارات امنیتی آلمان دستگیر شد، برملا گردید که مرکز به اصطلاح اسلامی هامبورگ یکی از سرپل‌هاي ارتباطي و محل‌ ملاقات‌هاي وي با عوامل و مزدوران و جيره‌خواران رژیم ایران بوده است. فقط در يكي از اين دفترچه‌ها 289 مدخل و رد و آدرس وجود داشت كه 144 مورد آن مربوط به آلمان بود.
ديپلمات تروريست بمب‌گذار از مأموران ارشد وزارت اطلاعات آخوندها بود که تحت عنوان دبیرسوم سفارت ایران در وین يك شبکه جاسوسان رژيم در اروپا را هدایت میکرد. اسدی به دليل اقدام به بمب‌گذاری علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس به 20 سال زندان (معادل حبس ابد در بلژيك) محکوم گردید.
نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران بار ديگر بر لزوم ممنوعیت کلیه نهادهای جاسوسی و بنیادگرایی و تروريستي رژیم ایران در آلمان تأكيد مي‌كند و خواستار بستن همة اين اماكن و اخراج كليه مأموران اطلاعات و سپاه پاسداران و نيروي تروريستي قدس و سازمان موسوم به « فرهنگ و ارتباطات اسلامي» است.
محمد جواد ظريف وزيرخارجه قبلي رژيم به صراحت گفت كه وزارتخارجه اين رژيم از آغاز با نقطه عزيمت و ساختار امنيتي بر پا شده است.
سفارت‌ها و نمایندگی‌های رژیم آخوندی و همه مراکز و اماكن رژيم ايران در پوش مذهبی و فرهنگی مأموریتی جز اقدامات جاسوسی و تروریستی در آلمان و سایر کشورهای اروپایی ندارند و باید تعطیل شوند . این لازمة حفظ امنیت در اروپا به ویژه حفاظت و امنیت پناهندگان ایرانی است.

نمایندگی شورای ملی مقاومت ايران-آلمان
25 آبان 1402 (16 نوامبر 2023)

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا