اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

حمله تروريست‌ها و مزدوران رژيم آخوندي به دفتر نمایندگی شوراي ملي مقاومت ایران در برلین

حمله تروريست‌ها و مزدوران رژيم آخوندي
به دفتر نمایندگی شوراي ملي مقاومت ایران در برلین

ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ (۴ دسامبر ۲۰۲۳) دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در برلین توسط تروریستها و مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها مورد حمله قرار گرفت. مزدوران به پرتاب مواد آتش زا به طرف ساختمان مبادرت کردند که باعث آتش سوزی در دیواره بیرونی ساختمان شد و توسط افراد دفتر خاموش گردید. متعاقباً آتش‌نشاني و پليس به محل آمدند و تحقيقات آغاز شد.
از اين پيشتر در ۱۰ خرداد (۳۱ مي ۲۰۲۳) و ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن ۲۰۲۳) يك ساختمان متعلق به پشتيبانان شوراي ملي مقاومت ايران در شمال پاريس با شلیک ۶ گلوله و مواد آتش‌زا مورد حمله تروريست‌ها و مزدوران نيروي قدس و وزارت اطلاعات آخوندها قرار گرفته بود.
همچنان‌كه مقاومت ايران پیش از این بارها اعلام کرده است، مماشات با رژیم آخوندها و اقداماتی مانند آزادي اسدالله اسدي ديپلمات تروريستي كه بمب‌گذاري در گردهمايي مقاومت ايران در ويلپنت پاريس در ژوئن ۲۰۱۸ را سازمان داده بود، این رژيم را در جنايت‌هاي تروريستي جري‌تر كرده است.
مقاومت ايران از دولت، پليس و قضاييه آلمان خواهان دستگيري عاملان و آمران اين عملیات تروریستی و محاكمه آنان و انتشار و افشاي همة جزئيات و اسناد براي اطلاع عموم است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
۱۳ آذر ۱۴۰۲ (۴ دسامبر ۲۰۲۳)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا