اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۲

اعدام ۴۸ زندانی در دو هفته اول آذرماه از جمله ۱۰ هموطن بلوچ

اعدام ۴۸ زندانی در دو هفته اول آذرماه از جمله ۱۰ هموطن بلوچ

دژخیمان خامنه‌ای‌ امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۴ زندانی به‌نام‌های ساسان ملکی، مجتبی امیری، منوچهر نورآباد و مهدی مرادی را در زندان مرکزی کرج و روز دوشنبه ۱۳ آذر یک هموطن بلوچ به‌نام فریدون نصیری نژاد را در زندان جیرفت به دار آویختند.
روز یکشنبه ۱۲ آذر ۵ زندانی شامل ۴ هموطن بلوچ به‌نام‌های محمد نعیمی فر، مازیار نارویی، احمد شاهوزهی و حمید سارانی در زندان مرکزی بیرجند و زندانی دیگری به‌نام علی مجیدی در زندان مرکزی قزوین توسط دژخیمان قضائیه حلق آویز شد.
روز پنجشنبه ۹ آذر جلادان قضائيه علاوه بر اعدام زندانی سیاسی کامران رضایی، دو هموطن بلوچ به‌نام‌های ناصر ازبگزهی و ناصر عالیزهی را در زندان مرکزی زاهدان به دار آویختند.
به این ترتیب در دو هفته اول آذر‌ماه دست‌کم ۴۸ زندانی قربانی ماشین کشتار خامنه‌ای شده اند که ۱۰ تن از آنان از هموطنان بلوچ بوده‌اند.در يك جنايت فجيع ديگر امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر لباس شخصی هاي خامنه‌ای دو جوان بلوچ به‌نام‌های علی رئيسی ۱۸ ساله و محمد رئيسی ۱۹ ساله را در مقابل یک رستوران در چابهار استان سیستان و بلوچستان به رگبار بستند که هر دو در دم کشته شدند و پیکر آنها را در صندوق عقب انداخته و با خود بردند.

معامله و مذاكره و مماشات با رژيم سردمدار اعدام و ترور نقض همه ارزشها و اصول حقوق بشري و دموكراتيكي است كه بشريت معاصر بخاطر دست يابي به آنها ميليونها قرباني داده است. اين رژيم بايد از جامعه بین المللی طرد شود و سردمدارانش بویژه خامنه‌ای، رئیسی و اژه‌ای بخاطر چهار دهه جنایت علیه بشریت، نسل كشي و جنگ افروزی در برابر عدالت قرار گیرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۴ آذر ۱۴۰۲ (۵ دسامبر ۲۰۲۳)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا